پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۲۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، گفت: ما باید کیفیت تولیدات داخل کشور را بالا ببریم تا مردم تشویق به استفاده از کالاهای داخل شوند، مهمترین نکته برای تحقق حمایت از کالای ایرانی، افزایش کیفیت است.

شعارسال: یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، گفت: ما باید کیفیت تولیدات داخل کشور را بالا ببریم تا مردم تشویق به استفاده از کالاهای داخل شوند، مهمترین نکته برای تحقق حمایت از کالای ایرانی، افزایش کیفیت است.

محمد محمودی شاهنشین ، در رابطه با شعار سال (حمایت از کالای ایرانی)، بیان کرد: در دنیا تجربه اینگونه رفتار در کشورهایی که منادی استقلال و آزادی هستند کسب شده است از جمله در کشور هند زمانی که رهبرشان پیام استفاده از کالای داخلی را داد مردم نیز ایستادند و توانستند با حمایت از کالای داخل کشور خود از بسیاری از مشکلات نجات یابند. بسیاری از کشورها زمانی که در بحث اشتغال به مشکل خوردند و مستعمرین دنیا به نوعی دیگر قصد استعمار اقتصادی آنها را داشتند با حمایت از تولیدات کشور خود توانستند در مقابل آنها بایستند.

وی در ادامه گفت: حمایت از کالای ایرانی باید به صورت یک دغدغه و اهمیت ملی دیده شود و از کودکان تا مسئولین به عنوان یک تکلیف باید کالای ایرانی را حمایت کنند. مجلس نیز باید قوانینی که مانع تولید داخل می‌شود را برطرف سازد و به وضع قوانینی که منجر به تشویق مردم به مصرف کالای داخلی می‌شود بپردازند.

نماینده مردم شهریار در مجلس، گفت: ما باید شرایطی را ایجاد کنیم تا مانع افرادی شویم که اجناس بی‌کیفیت را به کشور وارد می‌کنند. با افرادی که اجناسی را وارد می‌کنند که مشابه آنها در داخل کشور وجود دارد باید برخورد شود. ما باید از کالاهایی که در داخل کشور تولید می‌شوند حمایت کنیم.

وی افزود: بزرگ‌ترین راهبرد برای حمایت از کالای ایرانی، افزایش کیفیت کالاها است. ما باید کیفیت تولید را بالا ببریم تا هم مردم و هم مسئولین به استفاده از کالای ایرانی تشویق شوند. مهمترین نکته برای تحقق شعار سال، افزایش کیفیت محصولات است.

وی در پایان گفت: مسئولین نیز باید در استفاده از کالای ایرانی پایبند باشند و به این باور برسند که راهبرد خروج از مشکلات اقتصادی کشور، حمایت از کالای ایرانی است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 17 فروردین 1397، کدخبر: 97011704238 ، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
0
0
افزایش کیفیت این محصولات یک شبه اتفاق نمی افتد ، مردم بهتر است با خرید خود آن هارا حمایت کنند تا انگیزه ای برای بالا بردن کیفیت در میان آنان وجود داشته باشد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین