پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۹۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
سرمست گفت: دولت مبلغ 2 میلیارد تومان یارانه برای احزاب در سال 96 اختصاص داده است که تا پایان فروردین مهلت دارد آن را پرداخت کند.

شعارسال: سرمست گفت: دولت مبلغ 2 میلیارد تومان یارانه برای احزاب در سال 96 اختصاص داده است که تا پایان فروردین مهلت دارد آن را پرداخت کند.

بهرام سرمست درباره اختصاص بودجه احزاب در سال 96 گفت: پیشنهاد وزارت کشور برای یارانه احزاب در سال 96 مبلغ. چهار میلیارد تومان بود که باتوجه به شرایط بودجه و به لحاظ منابع مالی دولت ۲میلیارد تومان از این مبلغ به صورت صد درصدی احزاب اختصاص یافت.

وی این اقدام را گام مثبتی در دوره فترت در حمایت احزاب توسط دولت تدبیر و امید دانست و افزود: این کار با پیگیری های شخص رحمانی فضلی انجام گرفت .

رئیس کمیسیون ماده 10 احزاب در باره زمان پرداخت این مبلغ به احزاب خاطر نشان کرد: در 29 اسفند 2 میلیارد تومان یارانه احزاب به آنها تخصیص یافت و دولت تا پایان سال مالی 96 که پایان فروردین ماه سال جاری است فرصت دارد این مبلغ را به احزاب پرداخت کند. ضمن آنکه چنین مبلغی برای سال 97 درنظر گرفته شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری موج، تاریخ انتشار: 20 فروردین 1397، کدخبر: 223055، www.mojnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
0
0
حزب ها در ایران عملا وجود ندارند و کشوری تک حزبی هستیم ؛ نمیشود این مسئله را انکار کرد
ا.ح75
ناشناس
United Arab Emirates
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
0
0
واقعا روحانی با دید روشنفکرانه ای دنبال احیای جامعه مدنی تو ایران بود که خب تا حدی شکست خورد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین