پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۹۸
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
در روزهای اخیر شایعاتی پیرامون استعفا بعضی از افراد منتخب مردم در مجلس پنجم خبرگان رهبری به منظور راهیابی نفر هفدهم لیست تهران یعنی آیت الله یزدی به مجلس خبرگان،منتشر شده بود که به نظر می‌رسد با این توضیح معظم له، موارد مطرحه پیرامون این موضوع پایان یابد.
شعارسال: انتخابات هفتم اسفند خبرگان رهبری اگر چه به اتمام رسیده است،اما حواشی این انتخابات تا همین امروز هم ادامه داشت؛ خبرهایی درباره استعفای برخی از منتخبان برای رهیابی افرادی چون آیت الله یزدی و مصباح به فهرست منتخبان تهران. خبرهایی که از ابتدا تا حدی مشخص بود که با مشی آیات عظام یزدی و مصباح مطابقت ندارد و به نوعی صرفا یک بازی سیاسی و رسانه ای است.

در فاصله این چند روزی که از انتخابات خبرگان می گذرد، به ویژه در گروه های تلگرامی منتسب به گروه های خاص، از فشار بر افرادی همچون آیت الله بطحایی برای استعفاء به نفع ورود آیت الله یزدی به جمع منتخبان خبر منتشر می کنند به گونه ای که شخصیتی چون آیت الله بطحایی را به واکنش وا داشته اند تا وی انصراف خود را تکذیب کند. روز دیگر خبر انصراف منتخب دیگری را منتشر می کنند؛ خبرهایی که گاهی بوی تخریب شخصیت آیت الله محمدی یزدی از آنان به مشام می رسد.

به همین خاطر لحظاتی پیش طی تماس یک منبع آگاه با تابناک و اعلام نظر آیه الله یزدی درباره مطالب مطرح شده در رسانه‌ها درباره استعفاء برخی از آقایان منتخب مجلس خبرگان، تابناک بدون کم و کاست نظر معظم له را منتشر می کند تا افکار عمومی از نظر صریح شخص آیت الله یزدی را در این باره به روشنی مطلع شوند.

پیرو تماس یک منبع مطلع و نزدیک به آیت الله یزدی، ایشان در خصوص احتمال استعفاء برخی از آقایان به منظور راهیابی معظم له به مجلس خبرگان پنجم موکدا تصریح کردند: «من به هیچ وجه راضی نبوده و نیستم و هیچ فردی از طرف اینجانب در این خصوص نباید رایزنی کند و من نتیجه انتخابات خبرگان را که اعلام شده است قبول دارم. »

به نظر می رسد با اعلام نظر صریح و روشن آیت الله یزدی، دیگر جایی برای این گمانه زنی های رسانه ای باقی نمی ماند و شایسته تر است که رسانه ها نیز با اطلاع دقیق از نظر ایشان، مساله انتخابات خبرگان را تمام شده تلقی کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی تابناک، تاریخ دوشنبه 17 اسفند 1394، کد مطلب: 572904، www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین