پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۰۹
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲
نماینده مردم کاشان با تاکید بر لزوم ارائه لایحه جامع انتخابات، از وجود سیاه‌چاله های تحقیقاتی با توجه به عدم وجود دادگاه انتخابات برای دفاع، در قانون فعلی انتخابات خبر داد.
شعار سال: در جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی عباسعلی منصوری آرانی در نطق میان دستور با اشاره به اظهارات ابراهیمیان عضو شورای نگهبان مبنی بر لزوم ارائه لایحه جامع انتخابات گفت: ایشان از خلاء هایی در قانون انتخابات نام برد که به نظر من سیاه چاله هایی است که فرزندان انقلاب را از خدمت بازمیدارد.

وی تاکید کرد: این سیاه چاله های انتخاباتی و تحقیقاتی با توجه به عدم وجود دادگاه انتخابات، راهی برای دفاع نامزدهای از حقوق خود باقی نمی گذارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، رد صلاحیتش در حوزه انتخابیه کاشان را موجب کاهش مشارکت مردم کاشان در انتخابات خواند و ادعا کرد که ۱۹ هزار رای به نام وی در صندوق ها ریخته شده است.

منصوری آرانی با تاکید بر اینکه در زندگی سیاسی و اقتصادی من هیچ نکته مبهمی وجود ندارد که باعث رد صلاحیتم شود، از شورای نگهبان و وزارت کشور خواست مدارک تخلفاتش را که موجب رد صلاحیتش شده است، منتشر کند.

منصوری آرانی ادامه داد: سه نکته را موضوعات سیاسی می دانم که شاید موجب رد صلاحیتم شده باشد که خود در این خصوص توضیحاتی می دهم.

وی ادامه داد: اگر هزینه دفاع از برجام، رد صلاحیت است، آن را می پذیرم. من محور دفاع از برجام در کمیسیون امنیت ملی بودم.

وی ادامه داد: ثانیاً در موضوع خدمت سربازی معتقدم با وجود اینکه باید همه جوانان دوره سربازی را طی کنند، اما شیوه فعلی سربازی پاسخگو نیست و باید اصلاح شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی اظهارداشت: ثالثاً گفتگویی از طرف هیئت مجلس با نمایندگان پارلمان اروپا در خصوص ترانزیت مواد مخدر از استان هلمند افغانستان انجام شد. قبل از این مذاکره با آقای دکتر حدادعادل، آقای دکتر ظریف و آقای دکتر نجابت و همچنین وزارت اطلاعات در خصوص این مذاکرات گفتگو کردم.

وی تصریح کرد: در مذاکرات با هیئت انگلیسی تاکید شد که تاریخ ایران مملو از خیانت های این کشور است و گسیل مواد مخدر به ایران ناشی از اقدامات انگلستان است که فضا را برای این قاچاق باز کرده است.

منصوری آرانی گفت: این مذاکرات تنها در خصوص مواد مخدر و راهکارهای خشکاندن ریشه ترانزیت آن بود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 17اسفند 1394، کد مطلب: 3574796 www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین