پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۷۰۶
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: دولت شرایط را برای فعالیت دفاتر گردشگری در حوزه توریسم درمانی تسهیل کرده و اکنون باید دفاتر گردشگری استان تحرک خود را در این حوزه آغاز کنند.
شعار سال: سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: دولت شرایط را برای فعالیت دفاتر گردشگری در حوزه توریسم درمانی تسهیل کرده و اکنون باید دفاتر گردشگری استان تحرک خود را در این حوزه آغاز کنند.

وحید امیری ، توریسم درمانی را یکی از شاخه های مهم صنعت گردشگری خواند و اظهار کرد: اگر این شاخه از صنعت گردشگری مورد توجه قرار گیرد، می تواند نقش مهمی در اقتصاد کشور ایفا کند.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه قطب پزشکی و درمانی غرب کشور است، ادامه داد: این استان ظرفیت های خوبی در حوزه  پزشکی و آموزش پزشکی دارد که از جمله آنها وجود بیمارستان ها پزشکان حاذق و دانشکده های متعددی است که می توان در کنار سایر جاذبه های گردشگری استان برای رونق توریسم درمانی از آنها استفاده کرد.

سرپرست معاونت گردشگری استان تصریح کرد: از سوی دیگر هم مرزی استان کرمانشاه با کشور عراق فرصتی است که در حوزه گردشگری بویژه توریسم درمانی بهره چندانی از آن نبرده ایم.

وی پایین بودن هزینه های درمان در کشور و به تبع آن استان کرمانشاه در مقایسه با سایر کشورهای دنیا را از دیگر ظرفیت ها جهت توسعه توریسم درمانی عنوان کرد.

وی ادامه داد: در سنوات گذشته دفاتر گردشگری برای فعالیت در حوزه توریسم درمانی شرایط سختی داشتند و به این جهت استقبال دفاتر گردشگری از توریسم درمانی کمرنگ بود، اما خوشبختانه از اواخر سال 96 دولت این شرایط و بستر را برای بخش خصوصی و دفاتر گردشگری تسهیل کرده تا شاهد رونق توریسم درمانی در کشور باشیم.

وی با بیان اینکه دفاتر گردشگری کرمانشاه باید برای جذب بیماران عراقی و بویژه سلیمانیه تحرکی در خود ایجاد کنند، گفت: در این راستا دفاتر گردشگری استان در مرحله نخست باید با دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه قرارداد منعقد کنند و این دانشگاه نیز آنان را پشتیبانی کند.

سرپرست معاونت گردشگری استان بر لزوم اختصاص اعتباری از محل اعتبارات استانی برای تبلیغ جاذبه های گردشگری استان بویژه در حوزه توریسم درمانی درکشور عراق تاکید کرد.

وی به برگزاری جلسات و انجام رایزنی با دفاتر گردشگری کرمانشاه توسط اداره کل میراث فرهنگی استان در این رابطه اشاره کرد و یادآور شد: وقت آن رسیده دفاتر گردشگری استان از حالت بلیت فروشی صرف فاصله بگیرند و به بازاریابی و جذب گردشگر از سایر استانهای کشور مبادرت کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1397، کدخبر: 97020804421 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین