پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۰۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۸
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین گفت: ۱۸۱۷ کلاس درس نیازمند مقاوم سازی و ۱۴۴۶ کلاس باید تخریب و بازسازی شوند.

شعارسال: عسکرعلی جوانبخت  در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین اظهار داشت: سند تحول نقشه راهبردی در وزارت آموزش و پرورش بوده که ایجاد فضا و تجهیزات متناسب یکی از رکن‌های اصلی سند تحول است.

وی بیان کرد: بر اساس آمارها در در مجموع 9482 کلاس درس در استان قزوین وجود داشته که بیش از 6200 کلاس درس استحکام داشته، 1817 کلاس درس نیازمند مقاوم سازی و 1446 کلاس باید تخریب و بازسازی شوند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین گفت: از سال 76 تا کنون 768 پروژه در حوزه نوسازی مدارس استان قزوین اجرا شده است که از مجموع این پروژه‌ها 3065 کلاس درس احداث شد.

جوانبخت ادامه داد: براساس ارزیابی‌ها 220 میلیون تومان هزینه ساخت هر کلاس درس بوده در حالی که هزینه هوشمندسازی 8 میلیون تومان است.

وی با اشاره به هوشمندسازی 3600 کلاس درس گفت: 2800 کلاس درس سیستم گرمایشی استاندارد داشته که 22 میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین بیان کرد: به طور متوسط خیرین استان در ساخت 30 درصد مدارس مشارکت کردند که سال گذشته میزان مشارکت به 44 درصد افزایش یافت.

جوانبخت تصریح کرد: میزان تعهدات خیرین در سال 97، 12 میلیارد تومان بوده که امیدواریم 100 درصد محقق شود این امر در حالی بوده که استان قزوین رتبه نخست تعهد و تحقق مشارکت در کشور را به خود اختصاص داده است.

وی عنوان کرد: در حوزه ساخت مدارس سبز نیز اقدامات خوبی انجام شده و این مهم در اولویت برنامه‌های قرار دارد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین ادامه داد: 213 واحد آموزشی غیرانتفاعی در استان وجود داشته که 14 هزار دانش‌آموز در آنها تحصیل می‌کنند.

جوانبخت از برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز با رویکرد نیک‌اندیشان جوان خبر داد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 13اردیبهشت1397 ، کدخبر: 1716421: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
0
0
خوب مدارس که دانش اموزان نصف هر روز رو ذراون میگذرونن باید ایمن تریمن ججای هر شهر باشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین