پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۳۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰
پانزدهمین جشن بازیگر با حاشیه‌هایی از جمله وعده به بازیگر خردسال الیور توئیست برای دریافت جایزه پس از ازدواج و درخواست فرزین محدث با چشمانی اشک‌بار همراه بود.

شعارسال: پانزدهمین جشن بازیگر شب گذشته (شنبه ۱۵ اردیبهشت) در حالی در تالار وحدت برگزار شد که هیچ مسئول خاصی از هیچ نهاد و سازمانی به استثنای شهرام کرمی مدیر اداره کل هنرهای نمایشی که او هم در نیمه‌های پایانی جشن به هنرمندان پیوست، حضور نداشت.

جمع کثیری از هنرمندان را در این جشن همدیگر را دیدار کردند که خیلی از آنها دچار کسالت و بیماری و خیلی‌ها هم دلتنگ جمعی این‌چنینی برای هم بودند. اما این برنامه یکی از معدود برنامه‌هایی بود که در تالار وحدت تقریباً با یک ربع تأخیر آغاز و سر زمان خود نیز به پایان رسید.

یکی از امتیازات این جشن کم‌کردن از سخنرانی‌های طولانی و بی‌فایده و افزودن به جوایز بود هر چند که شاید این جوایز ارزش مالی کمی داشت اما توانست هنرمندان پیشکسوت را خوشحال کند.

همچنین انجام حرکات موزون محلی آذری و لری نیز توسط گروه‌های مختلف بخش دیگری از این مراسم بود.


از وعده به بازیگر خردسال الیور توئیست تا درخواست اشک‌آلود یک تئاتری

*گلایه بهزاد فراهانی از کارگردان یک نمایش

بهزاد فراهانی دبیر جشن در اعطای یکی از جوایز به حضار گفت که ما در سال اخیر تنها موفق نشدیم یک نمایش را که لازم بود، ببینیم به همین دلیل هم از کارگردان این نمایش عذرخواهی می‌کنم اما خسته نباشید هم می‌گویم بابت همه مطالبی که علیه ما این کارگردان گفتند! ما تمام تلاشمان را کردیم تا همه کارها دیده شود.

یکی از نکات جالب این جشن اعطای جوایز به داوران بود، در بخشی از جشن داوران بخش نخست روی صحنه حضور پیدا کردند و خودش هم جوایزی دریافت کردند و هر یک از آنها هم به تنهایی جایزه یکی از برگزیدگان را تقدیم می‌کرد.

اما جوایز ضربدری سروش طاهری و بهزاد فراهانی هم به یکدیگر جالب بود که هر یک جایزه دیگری را به طرف مقابل داد.


از وعده به بازیگر خردسال الیور توئیست تا درخواست اشک‌آلود یک تئاتری

*از وعده به بازیگر خردسال الیور توئیست تا درخواست فرزین محدث از هنرمندان

سروش طاهری مجری برنامه در بخشی از اجرای خود به شوخی به حضار گفت که خودش چند سالی است به داوری‌های جشن بازیگر معترض است چرا که اسمش به عنوان برگزیده در نیامده و هنوز هم معترض است.

با توجه به اینکه جشن بازیگر اسپانسرهای زیادی نداشت یکی از حامیان این جشن هدیه سوزن دوزان سیستان و بلوچستان بود که تابلوهایی را به برگزیدگان تقدیم کردند، نماینده سوزن‌دوزان بلوچ که روی صحنه حاضر شد خودش بیان کرد که نیاز به حمایت هنرمندان دارند.

زمان اعطای جوایز هر یک از برگزیدگان به نوبه خود مباحثی را مطرح می‌کردند، بهنام شرفی برگزیده مرد این جشن که برای درمان مادر خود در برنامه حضور پیدا نکرده بود و ساناز بیان به جای او برای دریافت جایزه به سن آمد و گفت: خیلی خوب است که ویژگی‌های اخلاقی هنرمندان جوان ما حائز اهمیت است.

اما یکی از برگزیدگان این جشن بازیگر خردسال نمایش الیور توئیست «محمد شاکری» بود که به او فقط لوح تقدیر اعطا کردند و سروش طاهری به شوخی به او گفت که قول می‌دهد سال‌های بعد جایزه نقدی هم داشته باشد، شاید هم بعد از ازدواجش این جایزه را به او تقدیم کنند!

الهام شعبانی نیز پس از دریافت جایزه‌اش گفت: روی صحنه‌ای کاندیدا شدم که گلاب آدینه همینجا کاندیدا شده بود. سپس مسعود رحیم پور با خنده به الهام شاکری گفت که این همه گفتی خانه تئاتر برای ما چه کار کرده، این هم کاری که خانه تئاتر برای شما انجام داد!


از وعده به بازیگر خردسال الیور توئیست تا درخواست اشک‌آلود یک تئاتری

اما فرزین محدث نیز که برگزیده ویژه این جشن شد روی سن تالار وحدت حضور پیدا کرد و در حالی که می‌گریست خطاب به حضار گفت که جایزه‌ام را همیشه می‌خواستم به انسانی تقدیم کنم که جز او کسی برایم نبود، امروز دقیقا چهلمین روز است که او از دنیا رفته و مطمئنم روح مادرم در این سالن حضور دارد اما من نمی‌توانم او را ببینم،‌ روزهای سختی را می‌گذارنم، برایم دعا کنید تا بتوانم ادامه دهم. جایزه‌ام را به روح مادرم تقدیم می‌کنم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 16 اردیبهشت 1397، کد خبر: 13970216000317، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
0
0
این عرصه پر است از وعده وعید ها ی دروغ و فساد
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین