پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۳۶۷
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برای هر خانه بهداشت یک میلیارد ریال هزینه می‌شود؛ با توجه به احداث حدود ۷ هزار خانه بهداشت و نوسازی، تجهیز و بازسازی ۱۸ هزار خانه بهداشت دیگر در سطح کشور، مبلغ قابل توجهی برای مردم عزیز به ویژه روستاییان هزینه شده است.

شعارسال: سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم بهره‌برداری از 17 طرح بهداشتی و درمانی در سبزوار در جمع خبرنگاران گفت: پزشکان عمومی در خط مقدم ارائه خدمات پزشکی قرار دارند و استفاده از پزشکان متخصص در این سطح در هیچ کجای دنیا مرسوم نیست، اما اگر نیاز به پزشک متخصص باشد بیماران به سطوح تخصصی ارجاع می‌شوند.

وی ادامه داد: برای هر خانه بهداشت یک میلیارد ریال هزینه می‌شود. با توجه به احداث حدود 7 هزار خانه بهداشت و نوسازی، تجهیز و بازسازی 18 هزار خانه بهداشت دیگر در سطح کشور مبلغ قابل توجهی برای مردم عزیز به ویژه روستاییان هزینه شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه عنوان کرد: به ازای هر 3 تا 5 خانه بهداشت، یک مرکز بهداشتی وجود دارد که بین یک تا 3 پزشک دارند. در برخی مناطق خدمات شبانه‌روزی ارائه می‌شود که این خدمات در مقایسه با کشورهای مشابه ایران بسیار خوب است.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: تا پایان کار دولت دوازدهم هیچ خانه بهداشتی برای ساخت، تعمیر و یا تجهیز در سطح کشور باقی نخواهد ماند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 16 اردیبهشت 1397، کد خبر: 13970216000837، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین