پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۵۷۶
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی به نام گناه مضاعف در اینستاگرام خود، از عملکرد برخی از دولتمردان انتقاد کرد.

شعار سال: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی به نام گناه مضاعف در اینستاگرام خود، ضمن اشاره به کوتاهی برخی از دولتمردان در انجام وظایف خود، توصیه کرد برای پیشرفت کشور افراد شایسته‌تری به کار گرفته شود.

رضایی با به روزرسانی صفحه شخصی خود در اینستاگرام اینگونه نوشت:

" اگر دولتمردی صندلی مسئولیت را به اشتباه اشغال کرده باشد، گناه کرده و ضمن توبه باید سریعا کنار رود؛ حال آن که اگر بماند و از کسانی نیز که بهتر از او می‌فهمند و کار می‌کنند،استفاده نکند؛ گناه بزرگ دیگری مرتکب شده است.

اداره کشور، امانتی الهی است. کشف ناتوانی آدم ها هم کار سختی نیست. هم روش‌های علمی دارد و هم از زبان مردم می‌شود به آن پی برد. "

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری مشرق، تاریخ انتشار 16 اردیبهشت 97 ، کد مطلب:852393،www.mashreghnews.irm



اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین