پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۷۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۴
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از قابلیت‎ پیام رسان داخلی گپ برای سرمایه‌گذاری کاری خبر داد.

شعارسال: محمدعلی وکیلی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره ضرورت حمایت از پیامرسانهای داخلی همچون گپ از سوی نهادها مسئول اظهار کرد: در شرایط امروز کشور که تلگرام نیز با صلاحدید برخی از مسئولان کشور و علیرغم میل مسئولان دولتی فیلتر شده است بدون شک برای حمایت از اشتغال در فضای مجازی ما باید از پیامرسانهای داخلی حمات کنیم.

وی تصریح کرد: طبق آمار و اطلاعاتی که از سوی نهادهای مسئول همچون مرکز شورای عالی فضای مجازی منتشرشده است مردم بعد از فیلتر تلگرام و حتی قبلتر از آن نیز در جهت دسترسی به پیامرسانهای داخلی همچون گپ اقدامات لازم را انجام دادند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه بدون شک باید از پتانسیل فضای مجازی در حوزه داخلی حمایت کرد گفت: پیامرسانهای دخلی باتوجه به عرصه رقابتی که امروز برایشان فراهم شده است بدون شک میتوانند از این فرصت به بهترین شکل ممکن در جهت افزایش مخاطبان خود استفاده کنند.

وکیلی تاکید کرد: پیامرسانهای داخلی مثل گپ طبق برآوردهایی که صورت گرفته است از قابلیتهای لازم برای جذب مخاطب داخلی و جایگزین تلگرام در کشور برخوردار هستند از این رو اعتماد کردن و ایجاد بسترهای لازم برای حمایت از این پیام رسان و دیگر پیامرسانهای داخلی در شرایط فعلی لازم است.

وی با اشاره به اینکه حمایت مادی و معنوی از پیامرسانهای داخلی در مقطع فعلی باید در دستور کار دولت و نهادهای مسئول قرار گیرد خاطرنشان کرد: امیدوارم باتوجه به اینکه تلگرام فضا و بستر خوبی را برای اشتغال فراهم کرده بود زمینه تحقق این فضا در پیام‏رسانهای داخلی همچون تلگرام نیز فراهم شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبرفوری، تاریخ انتشار: 16اردیبهشت1397 ، کدخبر: 367771: www.khabarfoori.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
0
0
این پیام رسان های داخلی دارند بیشتر از گذشته در کشور محبوب میشند ؛ علت این محبوبیت بی سابقه رو نمیدونم واقعا
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین