پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۱۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: بیش از ۲۲ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و اجرای طرح‌های زیرساختی در بخش گردشگری استان اختصاص یافته است.

شعار سال: اصغر سنگی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته جذب خلخال اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان در راستای جذب و جلب هر چه بیشتر گردشگران به منطقه از مهمترین اولویت‌ها به شمار می‌رود تا بتوانیم با توجه به ظرفیت‌ها موجود در استان زمینه بهره‌مندی از این ظرفیت‌ها را فراهم آوریم.

وی از افزایش اعتبارات اجرای طرح‌های زیرساختی در بخش گردشگری استان خبر داد و افزود: اعتبارات در نظر گرفته شده به این حوزه 60 درصد رشد یافته است به طوری که بیش از 22 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و اجرای طرح‌های زیرساختی در این حوزه اختصاص یافته است که جذب و تخصیص آن می‌تواند زمینه‌ساز توسعه صنعت گردشگری و افزایش حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل سهم شهرستان خلخال را از میزان اعتبارات اختصاصی چهار میلیارد و 250 میلیون تومان برشمرد و بیان کرد: تلاش و جدیت بر این است تا تمامی این اعتبارات اختصاصی را در این شهرستان تخصیص داده و زمینه‌ساز توسعه زیرساخت‌های گردشگری در منطقه شویم تا حضور هر چه بیشتر گردشگران را در این شهرستان شاهد باشیم.

فرماندار شهرستان خلخال نیز در این جلسه گفت: در سال گذشته 60 درصد اعتبارات استانی اختصاص یافته به این شهرستان تخصیص یافته است که در راستای جذب حداکثری اعتبارات اختصاصی به شهرستان امسال توزیع اعتبار بین دستگاه‌های مختلف اجرایی براساس میزان جذب اعتبارات و عملکرد آنها در سال گذشته خواهد بود.

فریدون بابایی از اختصاص 33 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های راهسازی در شهرستان خبر داد و تصریح کرد: انتظار می‌رود اداره کل راهداری استان در زمینه توزیع اعتبارات تجدید نظر کند و برای اجرای طرح‌های بهسازی آسفالت و نگهداری راه‌های شهرستان همچون اداره کل راه و شهرسازی استان اعتبارات مناسبی به این شهرستان اختصاص دهد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 20 اردیبهشت 97، کدمطلب: 1722412 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
0
چقد خوبه که تازه مسئولین به این فکر افتادن تا یه رونقی به گردشگری بدن
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
0
0
این حجم از اعتبار ایا به صنعت و دامپروری و کشتاورزی که توسعه پایدار محسوب می شوند اختصاص داده می شود؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین