پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۲۵۱
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
بنیاد مستضعفان در راستای حمایت از بخش خصوصی و توجه بیشتر به پروژه‌های ملی، حضور شرکت‌های تحت پوشش خود در پروژه‌های پیمانکاری کمتر از ۱۰۰ میلیارد تومان را ممنوع اعلام کرد.

شعار سال: در راستای تقویت توان رقابت بخش خصوصی، بنیاد مستضعفان طی ابلاغیه‌ای ورود هلدینگ‌ها و شرکت‌های این بنیاد در پروژه‌های پیمانکاری با کمتر از مبلغ 100 میلیارد تومان برای شرکت‌های گروه یک خود و 70 میلیارد تومان برای سایر شرکت‌های تحت پوشش را در اخذ پروژه های پیمانکاری از سال 97 ممنوع اعلام کرد.

‌این ابلاغیه در راستای افزایش قدرت رقابتی بخش خصوصی و حضور موثرتر بنیاد مستضعفان در پروژه‌های کلان صورت می‌پذیرد.

با توجه به توانمندی‌ها و حسن سوابق شرکت‌های گروه بنیاد در اجرای پروژه‌های پیمانکاری، اجرای ابلاغیه مذکور جهت ارائه خدمات فنی و مهندسی در پروژه‌­های کلان کشور و همچنین ایجاد فرصت حضور در مناقصات بین­‌المللی، می‌­تواند نقش موثری در حفظ و ارتقای توانمندی شرکت‌های زیر مجموعه و نیز کسب مزیت رقابتی در بازارهای بین المللی را به همراه داشته باشد.

بر اساس ابلاغیه حوزه ریاست بنیاد مستضعفان حضور هریک از شرکت‌های زیر مجموعه بنیاد در پروژه‌های پیمانکاری داخلی فقط منوط به رعایت حداقل سقف ریالی مبلغ پیمان اعلام شده است که در همه مراحل فعالیت پیمانکاران از مرحله شرکت در مناقصات تا انعقاد قرارداد و در حین اجرای پروژه، توسط کمیته تخصصی پروژه های پیمانکاری مورد نظارت و کنترل قرار می گیرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 21 اردیبهشت 97، کد مطلب: 13970221000178، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین