پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۳۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹
معاون فرهنگی سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه جبهه‌سازی فرهنگی باید در جهت طرح و برنامه دشمن طراحی شود گفت: باید تهدیدات دشمن را دقیق بشناسیم و براساس آن عمل کنیم.

شعار سال: سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی امروز صبح در نشست صمیمی جمعی از فعالان فرهنگی استان کرمان با عنوان فصل همدلی با اشاره به اینکه از اهداف برگزاری این نشست هم‌افزایی، هم‌اندیشی و جبهه‌سازی در بین فعالان فرهنگی استان است اظهار داشت: در جبهه فرهنگی باید در سال جدید عملیات تعریف کنیم و با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی فرهنگی فعالیت کنیم.

وی با بیان اینکه این جبهه فرهنگی در شهرستان‌ها نیز باید تشکیل شود افزود: فرهنگ برای جامعه مثل روح برای جسم انسان است و اگر برای روح انسان مشکلی ایجاد شود تمام جسم آدم با مشکلاتی روبه‌رو خواهد شد و در جامعه نیز به‌همین صورت است.

معاون فرهنگی سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نیز بر جبهه‌سازی فرهنگی تاکید دارند گفت: آفت‌شناسی کارها نیز لازم است که رهبری به این نکته تاکید داشتند.

وی با بیان اینکه امروز یکی از آفت‌ها در نهادهای فرهنگی بحث پول است و نباید گیر این جور چیزها باشیم بیان کرد: بعضی‌ها فقط تا زمانی که پول باشد کار می‌کنند و اگر پول نبود می‌نشینند.

مسلمی با اشاره به اینکه جبهه فرهنگی انقلاب باید به خودسازی توجه ویژه داشته باشد و فعالان فرهنگی باید در این زمینه جلوتر از همه باشند تصریح کرد: بعضی‌ها دچار غرور کاذب می‌شوند و باید این غرور و منیت کنار گذاشته شود.

وی با بیان اینکه تقویت بنیه فرهنگی مردم یک امر ضروری است که رهبر معظم انقلاب نیز به آن تاکید دارند افزود: برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب باید از آرم‌ها بگذریم و به این نکات توجه نداشته باشیم.

معاون فرهنگی سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه در بحث جبهه‌سازی همه مجموعه‌های فرهنگی باید در هر منطقه‌ای که کار می‌کنند از سوابق همدیگر اطلاعات کافی داشته بیان کرد: باید مجموعه‌های مختلف را بشناسند و با هم‌افزایی اقدام کنند، بعضی مواقع کارها در جهت تخریب همدیگر است که جایز نیست.

وی با بیان اینکه فعالان فرهنگی در عرصه ادبیات و هنر کمترین حضور را دارند و همین دلیل باعث افزایش برگزاری کنسرت‌های موسیقی در استان کرمان است گفت: در مناسبت‌های مذهبی هم تولد داریم و هم شهادت، اما در زمان تولد و جشن ائمه اطهار(س) حضور ما کمرنگ است.

مسلمی با اشاره به اینکه باید از هرگونه موازی‌کاری در کارها خودداری شود تا در جبهه فرهنگی موفق شویم بیان کرد: باید خودآگاهی خود را در جبهه فرهنگی بالا ببریم و همه مجموعه‌های فرهنگی در یک منطقه باید به درک درستی از تهدیدات فرهنگی دشمن برسیم.

وی با بیان اینکه جبهه‌سازی باید در جهت طرح و برنامه دشمن طراحی شود و دقیق تهدیدات دشمن را بشناسیم و عمل کنیم گفت: تشکیلات باید پویا باشد و ابتکارات و نوآوری‌ها را در جوانان پرورش بدهد اما متاسفانه بعضی مواقع دیده می شود که تشکیلات باعث سرکوب ایده‌ها می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه فعالان فرهنگی رقیب نیستند و به‌عنوان همکار ما هستند و باید نگاه‌ها به این سمت برود افزود: امروز وظیفه همه ما تقویت نظام اسلامی است و هر که نظام و ولایت را قبول دارد یک بسیجی است.

وی با اشاره به اینکه در عرصه فرهنگی باید با خلوص نیت وارد شد و کار کرد تا اثرگذاری آن را ببینیم عنوان کرد: اگر غیر از این باشد کاری زودگذر و بی‌نتیجه است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 21 اردیبهشت 97، کد مطلب: 1722901: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
0
0
باید ملت حس کندک در برابر دشمنی یک دست و صف کشیده قرار دارد
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
0
باید جبهه فرهنگی کشور و توپخانه ها ی فرهنگی همگی هدف واحدی را بزنند تا در این زمینه دشمنن شکست بخورد
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین