پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۴۴۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱
محمدمسلم یاران صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با اشاره به این‌‌که در حوزه ورزش باید مرام پهلوانی مورد توجه قرار بگیرد، اظهار داشت: فرهنگ صلح و سازش در سایه ورزش محقق شده و هرچه اماکن ورزشی بیشتر تقویت شوند وقوع جرم و جرایم و آسیب‌های اجتماعی نیز کمتر خواهد شد.
شعار سال: دادستان مرکز استان خراسان شمالی از برخورد با عاملات تعدی به منابع آبی استان خبر داد.

محمدمسلم یاران صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با اشاره به این‌‌که در حوزه ورزش باید مرام پهلوانی مورد توجه قرار بگیرد، اظهار داشت: فرهنگ صلح و سازش در سایه ورزش محقق شده و هرچه اماکن ورزشی بیشتر تقویت شوند وقوع جرم و جرایم و آسیب‌های اجتماعی نیز کمتر خواهد شد.

‌وی از برخورد و بازداشت مدیران سه مورد از گروه‌های غیرمجاز و غیرقانونی کوهنوردی در استان خبر داد و افزود: روز گذشته مدیران و اعضای اصلی سه گروه کوهنوردی مختلط که به صورت غیرمجاز و غیرقانونی در شهرستان بجنورد فعالیت داشتند مورد برخورد قانونی قرار گرفته و بازداشت شدند.

دادستان مرکز استان بر نظارت مجموعه ورزش و جوانان استان بر  گروه‌های کوهنوردی تأکید کرد و بیان داشت: متاسفانه نظارت مجموعه ورزش و جوانان خراسان شمالی و گروه‌های کوهنوردی ناکافی هستند و اگر  نظارت صحیح بر روند فعالیت آن‌ها صورت نگیرد قطعاً با مدیران ارشد این مجموعه برخورد خواهد شد. همچنین مجموعه ورزش و جوانان استان باید بر فعالیت باشگاه‌های ورزشی در راستای عدم مصرف مواد نیروزا و ترویج آن نظارت کافی داشته باشند.

* با عاملان تعدی به منابع آبی برخورد می‌شود

یاران با اشاره به بحران کم‌آبی در استان تصریح کرد: شرکت آب منطقه‌ای استان موظف است عاملان تعدی به منابع آب‌های زیرزمینی و صاحبان چاه‌های غیر مجاز را شناسایی کرده و آن‌ها را به مراجع ذیربط معرفی کند و بهترین ظرفیت در این حوزه توجه به دغدغه‌های مردم است.

وی در بخش دیگر از مطالب خود به نزدیک بودن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: با توجه به نزدیک بودن ماه مبارک رمضان دستگاه های متولی در حوزه خوراک و غذا باید نظارت خود را بیش از پیش افزون کرده چرا که تظاهر به روزه خواری جرم است و حتما برخورد خواهد شد و در این راستا نباید متدینین دچار مشکل و اذیت شوند.

* یک مرکز دندانپزشکی غیرمجاز پلمب شد

دادستان بجنورد به جرایم شایع در حوزه فضای مجازی اشاره و اذعان داشت: متاسفانه در خراسان‌شمالی کلاهبرداری رایانه‌ای با استفاده از رمز دوم خرید و یا انتقال اینترنتی، فریب‌های تلفنی و کشاندن افراد به باجه دستگاه‌های خودپرداز قربانی می‌گیرد.  همچنین خاطیان حوزه مجازی با احساس گمنامی در حوزه فضای مجازی تسهیل بسیاری از جرایم در این فضا مرتکب جرم می‌شوند.

یاران از پلمب مرکز دندانپزشکی که به‌صورت غیرقانونی در یکی از شهرستان‌های استان فعالیت داشت خبر داد و گفت: در دو روز گذشته مرکز دندانپزشکی غیر قانونی که توسط یکی از کارمندان بیمارستا‌ن‌های استان فعالیت داشت٬ پلمب شد. لازم به ذکر است که این کارمند با سرعت اموال بیمارستان مداخله غیرمجاز در امور دندانپزشکی در مکانی نامناسب داشته است و انتظار می‌رود مجموعه علوم پزشکی استان بر این‌گونه موارد نظارت بیشتری داشته باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 22 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1723781 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
نباید استان ها به حریم هم دست درازی کنن که سبب خشونت های قومی خواهد شد
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
باید برخورد ها جدی عاری از پارتی بازی و دارای مجازات های سنگین باشد تا هیچ سو استفاده گری فکر تعدی به این اب ها را نکند
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین