پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۰۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۸
کاروانسرای نهاوندی‌ها در شمال بازار همدان که روزگاری نه چندان دور مرکز داد و ستد و پشم فروشی بوده اکنون به خرابه ای تبدیل شده و در آستانه ویرانی است.

شعارسال: مجموعه بازار سنتی و کاروانسراهای شهر همدان که از ۳۶ بازار و راسته بازار و ۲۶ سرا و کاروانسرا تشکیل شده بیشتر با سبک معماری دوره قاجاریه ساخته شده اند و با وسعتی حدود ۳۰ هکتار به دو صورت عمده فروشی و خرده فروشی فعالیت می کنند.

در گذشته هر یک از راسته ها و کاروانسراها به عرضه یک کالای خاص اختصاص داشته و برخی دیگر علاوه بر محل فروش، کارگاه تولیدی صنعتگران نیز بوده اند.

در این میان کاروانسرای نهاوندی‌ها در شمال بازار همدان که روزگاری نه چندان دور مرکز داد و ستد و پشم فروشی بوده اکنون به خرابه ای تبدیل شده و در آستانه ویرانی است.


سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبرفوری، تاریخ انتشار: 24اردیبهشت1397 ، کدخبر: 378419: www.khabarfoori.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
0
همین خودش میتونه جاذبه ای برای گردشگری استان باشه واقعا
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین