پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۲۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶
در حالی مرسک غول کشتیرانی دنیا از خاتمه فعالیتش در کشورمان به‌واسطه خروج آمریکا از توافق هسته‌ای با ایران خبر داده که کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بین شرکت‌های برتر حمل‌ونقل کانتینری دنیا یک پله صعود کرده است.
شعارسال:در حالی مرسک غول کشتیرانی دنیا از خاتمه فعالیتش در کشورمان به‌واسطه خروج آمریکا از توافق هسته‌ای با ایران خبر داده که کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بین شرکت‌های برتر حمل‌ونقل کانتینری دنیا یک پله صعود کرده است.

 مطابق آمار منتشرشده در حال حاضر مرسک با در اختیار داشتن 756 فروند کشتی ملکی و اجاره‌ای و ظرفیت 4 میلیون و 133 هزار و 210 TEU برترین شرکت حمل‌ونقل کانتینری دنیا قرار دارد. این شرکت ماه گذشته میلادی 762 فروند کشتی در اختیار داشت.

پس از مرسک شرکت MSC قرار گرفته؛ این کشتیرانی 519 فروند کشتی با ظرفیت 3 میلیون و 269 هزار و 40 TEU دارد. شرکت فرانسوی CMA CGM با 500 فروند کشتی به‌ظرفیت 2 میلیون و 574 هزار و 780 TEU در رده سوم برترین شرکت حمل‌ونقل کانتینری دنیا قرار گرفته است. این شرکت فرانسوی ماه گذشته میلادی 496 کشتی ملکی و اجاره‌ای در اختیار داشت.

بر اساس جدول برترین شرکت‌ها در رده چهارم شرکت چینی کاسکو با ظرفیت یک میلیون و 973 هزار و 469 TEU و در رده پنجم هاپاگ لوید آلمان (Hapag-Lloyd) با 228 فروند کشتی (112 فروند ملکی و 116 فروند استیجاری) قرار گرفته‌اند. ONE ژاپن در رده ششم برترین‌ها قرار دارد؛ این شرکت 233 فروند کشتی با ظرفیت یک میلیون و 559 هزار و 538 TEU در اختیار دارد.

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (IRISL Group) نیز با 47 فروند کشتی ملکی به‌ظرفیت 110 هزار و 859 TEU هجدهمین شرکت حمل‌ونقل برتر کانتینری دنیا شده است. رتبه این شرکت نسبت به رده‌بندی قبلی یک پله صعود کرده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت جهان نیوز، تاریخ انتشار 30اردبیهشت97، کدخبر: 613517، www.jahannews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
0
0
این نشون دهنده عدم متکی بودن ما به غربه و ما میتونینم رو پای خودمون بایستیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین