پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۷۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۶
شرکت مولر-مرسک، بزرگ ترین شرکت کشتیرانی کانتینری جهان اعلام کرد فعالیت های تجاری با ایران را راستای پایبندی به اعمال مجدد تحریم های ایران و به دنبال خروج آمریکا از برجام متوقف خواهد کرد.
شعارسال: به نقل از رویترز، شرکت مولر-مرسک، بزرگ‌ترین شرکت کشتیرانی کانتینری جهان اعلام کرد فعالیت‌های تجاری با ایران را راستای پایبندی به اعمال مجدد تحریم‌های ایران و به دنبال خروج آمریکا از برجام متوقف خواهد کرد.

سورن سکو، مدیر ارشد اجرایی این شرکت در مصاحبه‌ای به رویترز گفت: «با توجه به اعمال تحریم‌های آمریکا علیه ایران، در صورتی که شما مبادلات تجاری در آمریکا داشته باشید، نمی‌توانید با ایران تجارت کنید و ما حجم وسیعی مبادلات تجاری با آمریکا داریم.»

«من جزئیات زمان بندی دقیق را نمی‌دانم، اما مطمئن هستم که ما فعالیت‌ها در ایران را متوقف خواهیم کرد.»

اقدام این شرکت یک روز پس از اینکه توتال همانند دیگر شرکت‌های اروپایی از خروج از ایران صحبت کرد، صورت گرفت و سایه‌ای از تردید ایجاد کرد که آیا نشست رهبران اروپا برای حفظ توافق هسته‌ای می‌تواند روابط تجاری با تهران را حفظ کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار: 28 ارديبهشت 1397 ، کدخبر: 685749 ، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
0
0
همه شرکت ها دارن به ترتیب همکاریشون با ایران قطع میکنن
اینم نتیجه برجام
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
0
0
ولا از همکاریشونم چیزی به ما نرسید
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین