پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۶۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استا‌ن گیلان از انعقاد تفاهمنامه‌ای مشترک بین این نهاد و استانداری گیلان خبر داد و گفت:‌ امسال اجرای ۵۰۰ طرح بوم‌گردی به کمیته امداد گیلان واگذار شده است.
شعار سال: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استا‌ن گیلان از انعقاد تفاهمنامه‌ای مشترک بین این نهاد و استانداری گیلان خبر داد و گفت:‌ امسال اجرای ۵۰۰ طرح بوم‌گردی به کمیته امداد گیلان واگذار شده است.
علیرضا محمدی اظهار داشت:‌ براساس امضای تفاهمنامه‌ مشترکی که با استانداری گیلان منعقد شده است اجرای 500 پروژه بوم‌گردی در روستاها و مناطق حوزه استحفاظی، نقشه راه این طرح‌ها به کمیته امداد امام خمینی استان گیلان واگذار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گیلان از مشارکت این نهاد در طرح‌های بوم‌گردی استان اظهار رضایت کرد و بیان داشت:‌ این تعداد پروژه‌،‌ با توجه به سیاست‌های استانداری گیلان در مناطق روستایی و به‌ویژه برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان به اجرا در می‌آیند.

محمدی ‌حوزه ساخت مسکن محرومان را یکی از شاخصه‌های توانمندسازی مددجویان تحت پوشش خواند و افزود:‌ سال گذشته 3 هزار واحد مسکونی محرومان با مشارکت گسترده و جهادی سپاه قدس گیلان،‌ همکاری بنیاد مسکن و کمیته امداد امام خمینی استان ساخته و تحویل صاحبانش داده شد.

وی به منابع مورد استفاده برای ساخت این تعداد مسکن محرومان اشاره کرد و ابراز داشت:‌ برای اجرای این پروژه‌های مشترک به غیر از منابع داخلی موجود،‌ از اعتبار 10 میلیارد تومانی که نوبخت معاون رئیس جمهور در حوزه مسکن برای استان گیلان در نظر گرفته بود استفاده شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گیلان از ساخت و نوسازی بیش از 4 هزار واحد مسکونی نیز خبر داد و تصریح کرد:‌ در صورت تحقق و تخصیص اعتبارات وعده داده شده،‌ کمیته امداد امام خمینی گیلان امسال نهضتی بزرگ را در ‌راستای ساخت مسکن محرومان استان پیاده خواهد کرد.

محمدی با اعلام خبر امضاء تفاهمنامه‌ای دیگر جهت ساخت هزار واحد مسکن مددجویی خاطرنشان کرد:‌ برای ساخت این تعداد مسکن ویژه محرومان در کنار کمیته امداد امام خمینی استان گیلان،‌ سپاه قدس و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (‌ره)‌ مشارکت بسیار فعالی دارند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 6 خرداد 1397، کدخبر: 1735720 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
0
0
کمیته امداد واقعا چند وقته که داره نهایت تلاش خودشو برای بهبود عملکردش میکنه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
0
0
قط امیدوارم این اجرایی شدنش برای نسل بعدی نباشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین