پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۹۹۴
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳
معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: ارباب رجوع در دستگاه قضایی حتی اگر متهم یا مجرم باشد، باید شأن او حفظ شود.

شعار سال: وی افزود: از مردم هم می خواهیم با این موضوع همکاری کنند و همکاران هم این مسأله را جدی بگیرند و سختی های کار را تحمل کنند.

صادقی تصریح کرد: شاخص هایی برای ارزیابی در بحث تکریم ارباب رجوع در نظر گرفته شده که طبق این شاخص به کسانی که این کار را انجام نمی دهند تذکر داده می شود و افرادی که تکریم ارباب رجوع را رعایت می کنند، تشویق می شوند.

معاون فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه در حوزه صلح و سازش و صبر، در سال ٩٦ حدود ١٢ همایش استانی برگزار شد، اظهارداشت: در این همایش ها از افرادی که در زمینه صلح و سازش همکاری داشتند، قدردانی شد و به دنبال فرهنگسازی این موضوع هستیم.

صادقی درباره مشاوره رایگان حقوقی در مساجد، دانشگاه ها و مراکز پرجمعیت گفت: تا کنون صدها هزار نفر در سراسر کشور در این مراکز مشاوره رایگان دیدند و مردم واقعا به مشاوره ها نیاز دارند.

معاون فرهنگی قوه قضاییه خواستار حمایت از خانواده های زندانیان شد و گفت: شاید زندانی جرمی مرتکب شده اما این نباید موجب آسیب مضاعف برای خانواده اش شود، چون به زندان رفتن سرپرست خانوار خود یک آسیب برای خانواده او ایجاد می کند.

وی افزود: باید سعی کنیم آسیب کاهش یابد این نیازمند یاری همگانی است تا مردم برای انجام این کار بسیج شوند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 2 خرداد 97، کد مطلب: 4304032، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین