پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۱۴۲۱
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۶
چند روزی است که کاربران در فضای مجازی از خبری عجیب صحبت می‌کنند. کاربران می‌گویند بدون آنکه در جریان باشند برای آنان در پیام رسان سروش حساب کاربری ساخته شده است.

شعارسال: کاربران می‌گویند در حالی که هیچ اقدامی برای دانلود و نصب پیام رسان سروش انجام نداده اند، به آن‌ها اطلاع داده‌ شده که در سروش حضور یافته و حتی آنلاین هم هستند. برخی دیگر هم می‌گویند اگرچه خودشان پیام‌رسان سروش را نصب نکرده‌اند، اما پروفایل سروش آن‌ها با اسم و حتی با تصویرشان وجود دارد و تنها به واسطه‌ی دوستانشان فهمیده‌اند که حسابی به نام و با شماره‌ی آن‌ها در سروش ایجاد شده است.

همین چند هفته پیش بود که خبرهایی درباره درخواست مدیر سروش برای جذب ۱۰ میلیون کاربر منتشر شد، هرچند که مدیر سروش این خبر را تکذیب کرد و گفت: تمامی کاربران سروش واقعی هستند و وجود هرگونه اکانت بدون اطلاع صاحب شماره به هیچ عنوان امکان‌پذیر نیست.

سیدصالحی همچنین خاطرنشان کرد: اگر فردی مدعی است اکانتی با شماره شخصی خود و بدون اطلاع قبلی در سروش دارد می‌تواند از طریق پشتیبانی سروش با ایمیل support@sapp.ir موضوع را پیگیری کند.

در میان عده دیگری هم هستند که معتقدند این خبر راهی برای بازاریابی و جذب مخاطب به سروش است. از آنجایی که در سروش گزینه‌ای به نام حذف حساب کاربری وجود ندارد، این موضوع می‌تواند همان بازاریابی معکوس باشد. به این ترتیب که کاربران برای اطمینان از این موضوع که آیا در سروش برای آنان اکانت ساخته شده یا نه به سراغ این شبکه اجتماعی می‌روند و در آن حساب کاربری می‌سازند. به این ترتیب می‌توان با یک تیر دو نشان زد، هم کاربران را به سمت شبکه اجتماعی سروش جذب کرد و هم خبر منتشر شده را تکذیب کرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری گسترش نیوز، تاریخ انتشار: 8خرداد1397 ، کدخبر: 33086: www.gostaresh.news


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین