پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۶
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵
نماينده مردم ايلام در مجلس شوراي اسلامي مردم‌داري را شاکله اصلي مأموريت‌هاي پليس خواند و گفت: نيروي انتظامي با حضور مقتدرانه خود در ايجاد امنيت اجتماعي موفقيت‌هاي خوبي داشته است.
شعارسال: عمران علي‌محمدي، نماينده مردم ايلام در مجلس شوراي اسلامي، در حاشيه بازديد از کلانتري‌هاي 11 و 12 و 13 شهر ايلام از تلاش‌هاي ناجا در اين استان تقدير کرد و اظهار داشت: پليس در کشور ما از جايگاهي والا و ارزشمندي برخوردار است.

وي با تأکيد بر لزوم رعايت حقوق شهروندي در جامعه، گفت: مردم‌داري، شاکله اصلي برنامه‌هاي پليس در اين استان مرزنشين است و نيروي انتظامي به خوبي دفاع از حقوق شهروندي و حقوق اجتماعي را دستور کار قرار داده است.

نماينده مردم ايلام در مجلس شوراي اسلامي، پاسداري از ارزش‌ها را يکي از دستاوردهاي نيروي انتظامي برشمرد و تصريح کرد: احساس امنيت براي شهروندان بسيار مهم و اساسي است.

در ادامه برنامه بازديد، سردار علي دولتي، فرمانده انتظامي استان ايلام ضمن تبريک هفته ناجا، گفت: درصدد هستيم با ارائه خدمات مضاعف، نمايشي قدرتمند از توانمندي‌هاي نيروي انتظامي را به نمايش بگذاريم.

سردار دولتي به نقش مردم در توليد امنيت اشاره و خاطرنشان کرد: آحاد مردم يا به عنوان فرد در خانواده و يا به عنوان فرد در جامعه، نقش اساسي در توليد و برقراري امنيت اجتماعي پايدار دارند.

وي اظهار داشت: امنيتي در جامعه پايدار است که متکي به مردم بوده و آحاد جامعه در آن نقش ايفا نمايند.

فرمانده انتظامي استان ايلام گفت: برقراري امنيت در جامعه يکي از وظايف ناجا است که در قانون اساسي به آن اشاره شده؛ معتقد هستيم حفظ و برقراري امنيت وظيفه يک سازمان به تنهايي نيست و همه ارگان‌ها و سازمان‌ها و نهادها در اين امر نقش اساسي دارند.

گفتني است، عمران علي‌محمدي، نماينده حوزه شمالي مردم ايلام در مجلس شوراي اسلامي ايران، از کلانتري‌هاي 11 و 12 و 13 شهر ايلام بازديد کرد.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری موج، تاریخ انتشار: 13 مهر 1394،كدمطلب:- ، www.mojnews.com

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین