پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۶۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵
هفته گذشته نفتی ها با انتشار خبری در خصوص بازار پر رونق عسلویه برای مدیران تهرانی وعده انتشار نام این شرکت ها و مدیرانی داد که از این روش بهره بیشتری می‌برند.

شعار سال: درراستای این وعده اولین شرکتی که ازاین روش به بهترین نحو بهره میبرد باید به شرکت مدیریت توسعه پتروشیمی اشاره کرد.
براساس این گزارش، تعدادی از مسئولین رده های میانی شرکت مدیریت توسعه پتروشیمی که یکی از شرکت های زیرمجموعه هلدینگ خلیج فارس است از جمله کسانی هستند که مدتی است علیرغم انتقال به منطقه عسلویه اکثر روزهای هفته را به بهانه های مختلف در تهران به سر می برند.
نمونه افرادی که در پست های عسلویه منصوب شده اند ولی اکثر اوقات تهران هستند می توان به دبیر هیات مدیره شرکت مدیریت توسعه پتروشیمی نام برد که علیرغم انتصاب در یکی از پست های عسلویه همجنان دبیر هیات مدیره نیز می باشد و اکثر روزهای هفته به بهانه های مختلف در تهران حضور دارد. نفر دوم مدیر منابع انسانی شرکت مدیریت توسعه پتروشیمی است که وی نیز در یکی از پست های عسلویه منصوب شده ولی اکثر روزهای هفته در تهران است.
براساس شنیده ها اگرچه تلاش زیادی می شود که چنین اقدام های نادرست و غیر قانونی در این شرکت به چشم نیاید اما اکثر کارکنان رده های پایین در این شرکت از چنین سوء استفاده ای مطلع بوده و معتقدند از مزایا و اضافات آنان کاسته می شود تا بودجه لازم برای چنین سوء استفاده هائی تامین شود.
نکته جالب توجه این است که شرکت مدیریت توسعه به دلیل ضعف مدیریتی شرکتی زیان ده می باشد که با کمک رانت های اداری و سپردن پروژه های هلدینگ خلیج فارس به صورت دستوری به زحمت قادر شده از شرایط زیان دهی خارج و هزینه های آن مجموعه را تامین نماید.
پیش از این مدیرعامل این شرکت مدیرعامل پتروشیمی مروارید بوده که به دلایل مختلف از این پست برکنار شده است.
لازم به ذکر است که شرکت مدیریت توسعه پتروشیمی از شرکت های زیرمجموعه هلدینگ خلیج فارس است و چنین تخلفات اداری بدون نظر مدیرعامل این شرکت عملا غیر ممکن است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت نفتی ها، تاریخ 19 خرداد 97، کد مطلب: 2484: www.naftiha.ir



اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
0
0
ایشالا که برخورد لازمم با این افراد صورت بگیره
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین