پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۳۴۳۶۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۱
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که بانک مرکزی کشور متولی اقتصاد نیست و از عهده برنامه ریزی برای نقدینگی کشور بر نمی آید.

شعارسال: با انتقاد از عملکرد بانک مرکزی در اجرای سیاست های پول و مالی، اظهار داشت: بانک مرکزی نتوانسته سیاست های پولی و مالی خود را درست عمل کند و همه کسانی که از اقتصاد سر در می آورند به این موضوع اذعان می کنند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد:ایراد کار فضای اقتصادی کشور بانک مرکزی نیست، در حال حاضر بیش از هزار و 500 هزار میلیارد تومان نقدینگی در جامعه داریم و متولیان اقتصادی برای این وضعیت،برنامه و فکری ندارد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس دهم شورای اسلامی با تاکید براینکه بانک مرکزی از استقلال لازم برخوردار نیست، گفت:اگر مسیر نقدینگی کشور مشخص نشود، بانک مرکزی دنیا هم برنامه ریزی کند، ناگهان نقدینگی به سمت بازار سکه، ارز، زمین و ساختمان می رود، بنابراین اشکال کار عدم استقلال بانک مرکزی است.

وی بیان داشت: بانک مرکزی متولی اقتصاد کشور نیست و کسانی که این مسئولیت را بر عهده دارند برنامه ای برای نقدینگی ندارند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: باید متولیان اقتصاد کشور برنامه ای واحد برای مسیر نقدینگی سرگردان کشور داشته باشند، در غیر اینصورت این حجم نقدینگی به تمام بازارها سرازیر می شود و همه را خراب می کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری الف ، تاریخ انتشار: 23 خرداد ، 1397 ، کدخبر: 3970323049، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
0
0
ایرانی ها خودشان باید اقتصاد خود را نجات دهند ؛ همه این ها باید سرعقل بیایند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۵
0
0
شما ها نمی توانید
بروید کنار تا جوانان انقلابی بیایند و ببینید چطور میتوان به راحتی با تلاش این کشور را ساخت
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۵
0
0
کم کم دارید می فهمید سنگی تو چاه انداختید که هزار تا عاقل هم نی تونن درش بیارن
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین