پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۶۳
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
رییس پیشین آژانس اطلاعات مرکز آمریکا «سیا» اظهارات «دانالد ترامپ» قمارخانه دار و نامزد پیشرو جمهوریخواهان برای انتخابات ریاست جمهوری را عنصری برای جذب نیرو به داعش دانست و به صراحت گفت که او را باید مامور جذب نیرو برای گروه های ترویستی خواند.

شعار سال: «مایکل هیدن» رییس پیشین سیا در گفت وگو با نشریه «الجزیره» که در پایان هفته جاری منتشر خواهد شد گفت، پیامی که گروه هایی نظیر داعش ، القاعده و الشباب به مردم جهان می فرستند این است که میان اسلام و غرب دشمنی دیرینه و پایان ناپذیری وجود دارد.

وی افزود، در چنین شرایطی ترامپ با سخنانی از قبیل این که «همه آن ها از ما نفرت دارند و ما نباید اجازه بدهیم هیچکدام از آن ها به کشورمان بیایند» در واقع بر این پیام صحه می گذارد و تایید می کند که در حقیقت میان آمریکا و مسلمانان جهان دشمنی پایان ناپذیری وجود دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ترامپ را می توان مامور نفر گیری گروه های تروریستی خواند؟ با قاطعیت گفت: «بله».

وی افزود، نباید اجازه داد کسی که از هم اکنون امنیت آمریکایی ها را به خطر انداخته به مقام ریاست جمهوری این کشور برسد.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 12 فروردین 1395، کد مطلب: -:www. khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین