پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۹۴۹
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹
کاخ سفید امروز در بیانیه ای اعلام کرد کوشنر و گرینبلات به همراهی نیکی هیلی با آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد در خصوص توافق قرن مذاکراتی داشته اند.

شعار سال: کاخ سفید امروز شنبه اعلام کرد: مسئولین بلند پایه آمریکایی با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد مذاکراتی در خصوص توافق قرن داشته‌ اند.

کاخ سفید در بیانیه خود افزود: جارد کوشنر داماد و مشاور ترامپ و جیسون گرینبلات فرستاده ویژه آمریکا به خاورمیانه به همراه نیکی هیلی نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل متحد در نیویورک با آنتونیو گوترش دیدار کرده اند.

در این بیانیه آمده است: در این ملاقات گفتگو هایی در خصوص تلاش آمریکا برای تقویت صلح در منطقه خاورمیانه و تامین نیازهای انسانی غزه صورت گرفته است.

لازم به ذکر است چندی پیش شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: کوشنر و گرینبلات در هفته جاری به اراضی اشغالی، مصر، عربستان و برخی کشورهای دیگر مسافرت خواهند کرد تا در خصوص توافق قرن مذاکراتی انجام دهند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری بین المللی قدس، تاریخ 26 خرداد 97، کد مطلب: 313582: www.qodsna.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین