پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۰۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۳
نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم دولت نسبت به تامین امنیت بعد از تجمعات هم موضع خود را شفاف اعلام کند.

شعارسال: محمدرضا تابش، درباره اماکنی که اخیرا هیات دولت برای تجمعات اعتراضی مردم مشخص کرد، گفت: به قول مثالی معروف، کاچی به از هیچی، بهتر است بگویم همین مجوز هم از هیچی بهتر است.

نایب رئیس فراکسیون امید ادامه داد: قانون اساسی انجام راهپیمایی مسالمت آمیز را با مجوز و حتی بدون مجوز آزاد اعلام کرده، اگر بخواهیم به این قانون نظم دهیم و امنیت تظاهرات کنندگان را تامین کنیم و به آن نظم دهیم چه ایرادی دارد چند مکان را برای آن مشخص کنیم؟ به نظرمن این مسئله محدودکننده نیست. دولت با مشخص کردن اماکنی که امنیت تظاهرات کنندگان حفظ شود، کار درستی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: به نظر من این مجوز گامی رو به جلو در جهت اجرای قانون اساسی برای محترم دانستن حقوق ملت بود.

نماینده مردم اردکان با بیان اینکه مردم در محدوده‌ای که برای آنها اعلام شده قطعا آزاد هستند و نیروهای امنیتی هم باید حمایت کنند، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مسائل در صدور این مجوز، آزادی این تجمعات نیست بلکه آزادی و امنیت بعد از تجمعات است، در واقع حفظ امنیت تظاهرات کنندگان بعد از اعتراض بسیار مهم‌تر از قبل آن است.

وی در پایان گفت: تامین امنیت هر شهروندی که پذیرفت ذیل قوانین جمهوری اسلامی ایران زندگی کند توسط نظام ضروری و از وظایف آن است، تظاهرات هم نباید ساختارشکنانه و مجرمانه باشند. امیدواریم دولت نسبت به تامین امنیت بعد از تظاهرات معترضان هم موضع خود را شفاف اعلام کند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:26خرداد1397 ، کدخبر: 632688: www.ilnanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
0
0
این تجمعات می تواند محدودیتی داشته باشد یا نا محدود است؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین