پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۳۱۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۰
وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی درباره بند «و» تبصره هفت لایحه بودجه مبنی بر جداسازی منابع درمان تامین اجتماعی گفت: با جداسازی منابع درمان تأمین درمان اجتماعی با این شکل موافق نبودم اما این جداسازی ابلاغیه مجلس است نه نامه رئیس‌جمهور.

شعارسال: علی ربیعی درباره نامه رئیس جمهور برای اجرای بند «و» تبصره هفت لایحه بودجه مبنی بر جداسازی منابع درمان تامین اجتماعی و اعتراض کارگران به آن و در پاسخ به این سوال که آیا این نامه قابل اجراست و نیز اینکه آیا راهی برای ابطال بند «و» و نامه رئیس جمهور وجود دارد و وزارت کار می‌تواند در جهت حفظ استقلال تامین اجتماعی قدمی بردارد یا خیر، گفت: این مصوبه مجلس است که اینک ابلاغ شده نه نامه رئیس‌جمهور،. البته کارگران حق دارند که با آن مخالفت کنند برای اینکه آنها نگران منابع خودشان هستند و می‌خواهند منابع‌شان به درمان خودشان بازگردد.

وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: ماتضمین می‌دهیم که این پول از خزانه قطعابه درمان بازمی‌گردد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با مجلس درخصوص ابطال این مصوبه رایزنی‌ داشته‌اید یا خیر، گفت:من وزیر دولت هستم و اجازه بدهید موضع نگیریم، این کار به خاطر شفافیت انجام شده ولی یقین دارم که مجموعه دولت نمی‌گذارد این پول به جز تأمین اجتماعی در جای دیگری هزینه شود.

ربیعی ادامه داد: ما هر سال بیش از نُه بیست و هفتم هزینه کرده‌ایم. در گزارش‌هایی که به وزیر اقتصاد ودیگر جاها ارائه کرده‌ایم هم همواره نشان داده‌ایم که بیش ازنُهبیست و هفتم هزینه کرده‌ایم.

ربیعی خاطرنشان کرد: من تلاش خود را خواهم کرد که این پول به جز درمان کارگران و بازنشستگان در جای دیگری هزینه نشود گرچه خود من با جداسازی منابع درمانی تامین اجتماعی و واریز پول به این شکل موافق نبودم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار: 28 خرداد ، 1397 ، کدخبر: 633124، www.ilnanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
0
0
کلاهت دیگه پشم نداره جناب ربیعی. برو به همون دانشگاهی که ازش اومدی. شما رو چی به وزارت دوست من
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
0
0
مگه دانشگاهم رفتن ایشون؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
0
0
ماهم همچنان منتظر هستیم هر آنچه به صلاح این کارگران است اعمال شود
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین