پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۳۹۵
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۸
دادستان کرمان گفت: دادستانی به عنوان مدعی العموم و من باب حقوق مردم در جهت حل معضلات شهری و مشکلات مردم دخالت مقتضی را در مسائل خدمات شهری انجام خواهد داد.

شعار سالدادخدا سالاری پیش از ظهر یکشنبه در نشست هم اندیشی با شهردار و اعضای شورای شهر کرمان اظهار داشت: هدف دادستانی همواره حمایت قضائی در جهت عمران و آبادانی شهر بوده است.

وی اعلام کرد: سیستم قضائی و قضات در چارچوب قانون اقدام می کنند و توقع داریم انتظارات نیز در محدوده و چارچوب قانون مطرح شود.

ساماندهی متکدیان و کودکان کار ضرورت دارد

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان هم در این نشست گفت: برای ساماندهی متکدیان و کودکان کار در کرمان باید از ظرفیت سازمان های مردم نهاد استفاده شود.

محمد باقر اسلامی با تاکید بر ضرورت روان تر و شفاف تر شدن خدمات شهرداری، اظهار داشت: یکی از اقدامات موثر در بحث پیشگیری از وقوع جرم شناسایی و اصلاح منافذ فساد در ادارات است.

وی به عملکرد موفق کارگروه پیشگیری از بافت های فرسوده معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در استان کرمان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته هشت منطقه را مورد هدف قرار دادیم که در سال جاری چهار منطقه دیگر به این طرح اضافه خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از

خبرگزاری مهر ،

تاریخ انتشار 27خرداد 97، کدمطلب: 4322677 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین