پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷
عضو شورای شهر کرمان ایجاد درآمد پایدار در شهرداری کرمان را ضروری دانست و بیان کرد: باید فرهنگ پرداخت عوارض و همیاری در کرمان توسعه یابد.

شعار سال: علی بهرامی در دیدار نوروزی اعضای شورای شهر کرمان با استاندار کرمان اظهار کرد: در بودجه ۹۷ شهرداری کرمان ۱۹۰ میلیارد تومان بودجه جاری، ۳۳۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی و ۵۰ میلیارد تومان برای فاینانس در نظر گرفته شد که به تصویب شورای شهر کرمان رسید.

وی افزود: بازآفرینی شهری و کارهای فرهنگی از برنامه های در دستور کار شورای شهر و اولویت کاری، اتمام پرژه های شهری است.

بهرامی با اشاره به اینکه شهرداری کرمان با این وضعیت درآمد، نمی تواند حرکت کند، تصریح کرد: باید به دنبال راه های دیگر بوده و درآمدهای پایدار شهرداری را افزایش دهیم و مردم باید در پرداخت عوارض و همیاری به شهرداری کمک کنند.

وی بیان کرد: در سال های گذشته دریافت عوارض در شهرداری خیلی جدی در نظر گرفته نشده، ضمن آنکه در برخی اوقات نیز غیرمنطقی است.

عضو شورای شهر کرمان اظهار کرد: عوارض شهرداری کرمان را خیلی زیاد نکرده ایم و از سال آینده این عوارض را واقعی خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به درخواست شورا از استاندار کرمان گفت: باید سهیمه آب هر منطقه معیین و تعیین شود زیرا با وضعیت بحرانی در شهر کرمان روبرو هستیم و در سال های آینده شاید به مرحله ای برسد که کرمان خالی از سکنه شود.

بهرامی تصریح کرد: حضور اتباع افغانی در شهر کرمان بسیار زیاد شده و حتی در برخی مناطق شاهد حضور ۶۰ نفر افغانی در یک خانه هستند. باید مالیات سنگین برای صاحبان ملکی که خانه های خود را به این افراد کرایه می دهند اختصاص وضع شود.

وی افزود: مرکز شهر افغانی نشین شده و هویت فرهنگی شهر کرمان در حال تغییر است.

علی اکبر مشرفی، عضو شورای شهر کرمان در این دیدار با تشکر از توجه استاندار به مسائل و پروژه های شهر اظهار کرد: مرکز شهر باید به گونه ای ساخته شود که کرمانی های اصیل به این منطقه برگردند و باید از این دورنمایی استاندار کرمان تشکر کرد.

وی افزود: ۲۵ میلیارد تومان به منظور بازآفرینی و احیای بناهای تاریخی شهر کرمان داشتیم که می تواند سبب افزایش درآمد شهری کرمان شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 24 فروردین 97، کدمطلب:4270046، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
باید ظرفیت هارو شناخت وزیرساخت های اونو تقویت کرد
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
0
0
شهرداری ها باید با سیستم های درامد زای سالم بتونن مدیریت بهتری بر شهر ها اعمال کنن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین