پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۵۰۹
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
رییس شورای شهر کرمان گفت: بیش از 50 درصد اماکن شهر کرمان آسیب پذیر است و استاندارد نیست و در دستور کار شورا و شهرداری است که فکری برای این مناطق بشود.

شعار سال: رییس شورای شهر کرمان گفت: بیش از 50 درصد اماکن شهر کرمان آسیب پذیر است و استاندارد نیست و در دستور کار شورا و شهرداری است که فکری برای این مناطق بشود.

 محمد فرشادصبح امروز 19 دی در نشست مسوولان هلال احمر استان با فعالین اقتصادی اتاق بازرگانی کرمان با اشاره به زلزله‌های اخیر در استان و لزوم مقاوم سازی اظهار کرد: بیش از 50 درصد اماکن شهر کرمان آسیب پذیر است و استاندارد نیست و در دستور کار شورا و شهرداری است که فکری برای این مناطق بشود.

وی افزود: بعد از زلزله بم نظام مهندسی نظارت خود را قوی‌تر کرده و اکثر ساختمان هایی که بعد از زلزله بم ساخته شده نسبتا مقاوم است.

فرشاد تصریح کرد: اکنون در تعامل نظام مهندسی و شهرداری قرار است این نظارت استمرار داشته تا مردم از ساخت و سازهایی که انجام می شود اطمینانداشته باشند.بافت های فرسوده نیز با جذب سرمایه گذار از یک سو و تعامل با بانک ها و پرداخت تسهیلات به مردم در چهارچوب برنامه علمی به تدریج مقاوم سازی خواهد شد و تاب آوری آنها افزایش می یابد.

عضو هیئت مدیره جمعیت هلال احمر استان کرمان در ادامه گفت: هلال احمر استان برنامه های خوبی را در زمینه امداد و نجات، حضور به موقع و کمک رسانی دارد.

وی افزود: در جامعه ما به خاطر تبلیغات منفی و مشکلات و سوء استفاده هایی که در برخی جاها رخ داده، اعتماد مردم به هلال احمر کمرنگ شده که باید بازسازی شود.یکی از راه‌های بازسازی اعتماد این است که انجمن موسسات خیره شکل بگیرد که می‌تواند هم افزایی کند و پُل رابطی بین مردم و هلال احمر باشند.

فرشادبا اشاره به اینکه شفاف سازی استفاده از کمک‌ها و امکانات جمع شده نیز یکی دیگر از راه‌های افزایش اعتماد است، گفت: زمانی که کمک‌ها در چهارچوب هلال احمر و برنامه ریزی شده صورت بگیرد، حق به حق دار می رسد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 19دی 96، کدمطلب:96101910104، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین