پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۳۱۵
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: اگر زلزله 6 ریشتری در کرمان رخ دهد برخی از بخش‌های بیمارستان‌های قدیمی شهر دچار آسیب‌های جدی خواهند شد که در این زمینه هشدار لازم را داده‌ایم.

شعار سال: رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: اگر زلزله 6 ریشتری در کرمان رخ دهد برخی از بخش‌های بیمارستان‌های قدیمی شهر دچار آسیب‌های جدی خواهند شد که در این زمینه هشدار لازم را داده‌ایم.

 دکتر حمیدرضا رشیدی‌نژادامروز هفتم دی‌ماه در دیدار اعضای هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی کرمان با استاندار با اشاره به اینکه در کرمان به ازای هر 1000نفر متوسط تخت بیمارستانی 1.2 است، ادامه داد: در دولت یازدهم و دوازدهم در حدود یک هزار تخت به تخت های بیمارستانی کرمان اضافه شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه بیمارستاهای شهید باهنر، افضلی پور، شهید بهشتی و شفا از جمله چهار بیمارستان‌های کرمان هستند که وابسته به دانشگاه علوم پزشکی کرمان هستند، ادامه داد: بیمارستان شهید باهنر کرمان در سال 1328 تاسیس شده است و پیش بینی می شود ساختمان جدید این بیمارستان با 240 تخت بیمارستانی تا اردیبهشت ماه سال 97 به بهره‌برداری برسد.

وی از مقاوم بودن بیمارستان افضلی‌پور در برابر زلزله سخن به میان آورد و تصریح کرد: بیمارستان شفا 56 سال قدمت دارد و بخش های آن پراکنده است ضمن آنکه در این بیمارستان 377 تخت بیمارستانی وجود دارد ضمن آنکه از سوی دیگر نیز بیمارستان شهید بهشتی 120 تخت خواب مصوب دارد که ضریب اشتغال این بیمارستان بالای 100 درصد است.

وی به نیاز مبرم کرمان به ایجاد بیمارستان جدید را تاکید کرد و ادامه داد: کرمان به بیمارستان استاندارد و نوین با بیش از 700 تخت بیمارستانی نیاز دارد، اما برای احداث بیمارستان جدید در کرمان با دو منع مالی و زمین روبرو هستیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 7دی 96، کدمطلب:96100703822، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین