پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۵۹
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: قوای سه گانه باید تمام توان خود را برای مقابله با قاچاق کالا به کار گیرند و نباید هیچ دستگاه و نهادی در این ارتباط مستثنی باشد.
شعارسال: حسین‌علی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کشور گفت: دولت و قوای مقننه و قضاییه باید تمام توان خود را برای مقابله با قاچاق کالا به کار گیرند و هیچ نهاد یا دستگاهی نباید از این مسئله مستثنی باشد.

وی ادامه داد: قاچاق کالا، خروج ارز از کشور را به دنبال دارد و واردات کالا به کشور و بیکاری از دیگر ثمرات سوء قاچاق کالا به کشور است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه محاسبات مجلس اظهارداشت: منابع سرگردان زیادی در داخل کشور داریم، دولت باید اعتماد مردم را جلب کند تا این سرمایه‌ها در بخش تولید و خدمات به کار گرفته شود و اطمینان لازم برای سرمایه‌گذاری توسط مردم باید ایجاد شود تا این منابع سرگردان در جهت توسعه کشور به کار گرفته شود.

حاجی دلیگانی در پایان خاطرنشان کرد: در بخش صنعت نیز باید تحول جدی در رابطه با تأمین نقدینگی ایجاد شود و در بخش کشاورزی نیز ارائه تسهیلات ارزان‌تر به این بخش باید مدنظر قرار گیرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگفته از خبرگزاری فارس، تاریخ شنبه 14 فروردین 1395، کد مطلب: 13950114000661، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین