پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۷۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶
فرماندار شاهرود بابیان اینکه از سال گذشته تاکنون ۲۴۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی شهرستان پرداخت‌شد، گفت: ۲۵ واحد صنعتی از این تسهیلات بهره‌مند شدند.
شعار سال: فرماندار شاهرود بابیان اینکه از سال گذشته تاکنون ۲۴۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی شهرستان پرداخت‌شد، گفت: ۲۵ واحد صنعتی از این تسهیلات بهره‌مند شدند.

سید محمدرضا هاشمی ظهر چهارشنبه در سومین جلسه شورای اداری سال جاری شاهرود به میزبانی فرمانداری ویژه این شهرستان بابیان اینکه ۲۴۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی شاهرود پرداخت‌شده است، ابراز داشت: در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی سایت بهین یاب راه‌اندازی شد تا واحدهایی که در شرف تعطیلی هستند را به چرخه تولید بازگرداند که در این راستا ۲۵ واحد صنعتی شاهرود موفق به اخذ تسهیلات شدند.

وی بابیان اینکه همکاری بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی در رفع موانع تولید می‌تواند به تحقق شعار سال در شهرستان کمک کند، افزود: هنوز واحدهای بسیاری وجود دارند که در سایت بهین یاب ثبت‌نام نکردند لذا از واحدهای صنعتی و کشاورزی تقاضا داریم با ستاد رونق تولید شهرستان همکاری لازم را داشته باشند.

* پرداخت تسهیلات به ۲۴ طرح اشتغال‌زایی در شاهرود

فرماندار شاهرود بابیان اینکه ۵۴.۵ درصد مشاغل خانگی استان سمنان توسط کارگروه اشتغال شهرستان جذب‌شده است، ابراز داشت: در سایت کارا به‌عنوان دوران طلایی اشتغال روستایی و عشایری از ابتدای انقلاب تاکنون یک هزار و ۴۰۰ طرح در استان به ثبت رسید که سهم شاهرود ۶۸۰ طرح بوده است.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: از مجموع ۳۰ طرح استانی ۲۴ طرح حوزه شهرستان موفق به دریافت تسهیلات پیرامون سایت کارا شدند که طبق آمار شاهرود از این نظر در بین سایر شهرستان‌های استان پیشگام است.

وی بابیان اینکه باید به دنبال ایجاد فرصت‌های شغلی در شهرستان باشیم، افزود: نباید به دنبال جذب اعتبارات کم و ناچیز باشیم بلکه دستگاه‌های اجرایی موظف به جذب حداکثری اعتبارات حوزه عمرانی هستند که نباید از این مقوله غفلت کرد.

* اجرای ۸۵۰ هکتار آبیاری قطره‌ای در دستور کار

فرماندار شاهرود بابیان اینکه بحث کیفیت‌بخشی آب، تغییر نوع الگوی کشت و مدیریت مصرف بهینه آب در شهرستان به‌طور جد پیگیری می‌شود، ابراز داشت: تاکنون شش هزار و ۴۰۰ هکتار آبیاری قطره‌ای در شاهرود صورت گرفته و دو هزار و ۳۵۰ هکتار آن در دولت دوازدهم اجرایی شده است.

وی بابیان اینکه طرح آبیاری قطره‌ای در بیش از ۸۵۰ هکتار از اراضی شهرستان در دست اجرا است، افزود: باید به دنبال آبیاری قطره‌ای و مصرف بهینه آب در بخش کشاورزی باشیم چراکه قطب کشاورزی استان محسوب شده و صورت عدم مدیریت در این خشک‌سالی‌های متناوب با بحران کم‌آبی مواجه خواهیم بود.

بحث تکریم ارباب‌رجوع، صرفه‌جویی در مصرف آب و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی برای هفته دولت و همچنین تعامل دستگاه‌های اجرایی با خبرنگاران ازجمله مواردی بود که در جلسه شورای اداری شهرستان شاهرود مطرح شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 30 خرداد 1397، کدخبر: 4326078 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
0
0
امیدوارم که با رفع این بهانه که سالهاست بیان میشد این واحد های صنعتی به رشد خودشون برسن
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
این تسهزلات باید با بررسی باشه
سازمان بازرسی و قوه قضاییه باید مانند عقاب حواسشان به بیت المال باشد
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین