پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۷۹۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۴
مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: تا کنون ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تن گندم به‌صورت تضمینی خریداری شده و ۵۰ درصد هزینه بخش اول آن به گندم کارانی که تا ۲۰ خرداد گندم خود را تحویل داده‌اند، به صورت نقدی پرداخت شده است.

شعارسال: به نقل از شرکت بازرگانی دولتی ایران، یزدان سیف به پرداخت نقدی بخش اول بدهی گندم کاران اشاره کرد و گفت: تا کنون 3 میلیون و 400 هزار تن گندم به‌صورت تضمینی خریداری شده و 50 درصد هزینه بخش اول آن به گندم کارانی که تا 20 خرداد گندم خود را تحویل داده‌اند، به صورت نقدی پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه 50 درصد مابقی بدهی افرادی که گندم ارائه کرده‌اند، پس از ثبت اطلاعاتشان در سامانه پرداخت خواهد شد، گفت: در برخی موارد تنگناهایی برای تامین مالی پرداخت خرید ها وجود دارد که دولت و سایر بخش‌های مسئول در حد توان حمایت‌های مناسبی از این بخش داشته اند تا پول کشاورزان به موقع پرداخت شود.

مدیر عامل ­­شرکت بازرگانی دولتی با بیان اینکه خرید تضمینی گندم با سرعت در حال انجام است، ادامه داد: منابع مالی دولت در قانون بودجه تعریف می‌شود که هم اکنون مشکلاتی در این بخش داریم و ­امیدواریم به زودی حل شود.

سیف با اشاره به اینکه دولت در قالب خرید تضمینی در حال خرید گندم است، افزود: دولت براساس قانون خرید تضمینی، مکلف است گندم را از کشاورزانی که قادر به فروش این محصول در بازار نیستند، را با قیمت تعیین شده از کشاورزان خریداری کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 30 خرداد ، 1397 ، کدخبر: 13970330000755، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
0
0
خدا رو شکر که داریم از نظر گندم خودکفا می شیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
0
0
روحانی با شعار اینکه ما در حوزه گندم مستقل شده ایم خیلی خیلی مارو از گندم خاطر جم کرد..مثل قیمت دلار:))
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
0
0
این خبر خیلی خوبی میتونه برای گندم کاران کشور باشه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین