پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۳۶۴۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۳
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه ۴۸۰ هزار صنف تولیدی در اصناف کشور وجود دارند که می‌توانند حمایت از تولید داخلی کشور را فراگیر کنند، گفت: با دوراندیشی اجازه ندهیم تحریم مشکلی برای اقتصاد کشور ایجاد کند.
شعارسال: حسن‌یونس سینکی همایش روز ملی اصناف با بیان اینکه زحمات فراموش‌نشدنی اصناف در  عرصه‌های مختلف اجتماعی قابل تقدیر است،‌ افزود: اولین بار نیست که از سوی دشمن مورد تهاجم قرار می‌گیریم، دشمن به شیوه‌های مختلف ما را آزموده است و این شرایط نیاز به مدیریت دارد.

معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: آرامش در عرصه‌های گوناگون به خصوص عرصه دفاع مقدس مدیون فداکاری اصناف بوده است و جامعه صنفی نخستین سنگر موفقیت اقتصادی کشور است و اقتصاد اجتماعی هم اولین پارامتر و سرمایه ملی برای توسعه اقتصادی کشور به شمار می‌رود.

سینکی تصریح کرد: سیاست جدیدی در بیرون برای کشور ایجاد شده که باید با دوراندیشی اجازه ندهیم که تحریم‌ها مشکلی برای اقتصاد کشور ایجاد کند.

وی اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های  جامعه صنفی می‌تواند دستمایه پیروزی مجدد در عرصه‌های اقتصادی کشور باشد.

معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: اولین خواسته وزارت صنعت از اصناف این است که ظرفیت‌های حرفه‌ای خود را به کار گیرند تا بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها قدم‌های مؤثری در شبکه توزیع و تأمین کالا برداشته شود زیرا اگر جریان تأمین به درستی مدیریت شود، دستمایه اتفاقات خوبی خواهد بود.

سینکی با بیان اینکه ما به اندازه اصناف مشکلات و فرصت‌ها را نمی‌شناسیم تصریح کرد: اتحاد و یکپارچگی اصناف مهم است بنابر این اجازه ندهید دشمن تحت هیچ شرایطی اتحاد و یکپارچگی شما را خدشه‌دار کند.

وی در ادامه با اشاره به بحث حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: حدود 480 هزار صنف تولیدی در اصناف کشور وجود دارد که می‌تواند حمایت از تولید داخلی کشور را فراگیر کند، بنابر این باید صنوف تولیدی حمایت شوند تا زمینه صادرات افزایش یابد. 

معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بحث مبارزه با قاچاق بسیار جدی است،‌گفت: مهمترین سنگری که می‌تواند این مقوله را به صفر برساند جامعه صنفی کشور است که باید با هماهنگی اصناف از عرضه کالای قاچاق جلوگیری شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری  فارس، تاریخ انتشار: 2تیر1397 ، کدخبر:  13970402000729، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
0
0
واقعا اگر همچین چیی فارغ از شعار بودن کمی هم حقیقت داشته باشه و تا الان مسئولین کاری در اینزمینه نکرده باشن باید ایندگان تو تاریخ به ریش ما بخندن و مارو سرزنش کنن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین