پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۸۲۴
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دلال‌ها و واسطه‌ها گیلاس هشت هزار تومانی اشنویه را به قیمت ۳۵ هزار تومان در تهران به فروش می‌رسانند که بدون تردید کوتاه شدن دست دلالان از بازار گیلاس اشنویه مشهود است.

شعار سال: حسینعلی امیری ظهر امروز در سومین جشنواره سراسری گیلاس اشنویه اظهار کرد: برگزاری باشکوه جشنواره گیلاس اشنویه می‌توان زمینه را برای شناسایی ظرفیت‌های اقتصادی و همچنین ورود سرمایه‌گذار به این شهرستان فراهم کند.

وی ادامه داد: همچنین برگزاری جشنواره گیلاس می‌تواند زمینه را برای معرفی تاریخ و فرهنگغنیاشنویه به مسافران و گردشگران فراهم کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اضافه کرد: سومین دوره جشنواره سراسری گیلاس با ابتکار و نظم خوبی برگزار شده و بدون تردید این جشنواره نیازمند برگزاری با شکوه تر در دوره‌های بعدی است.

امیری با اشاره به ایثار مردم اشنویه در طول 40 سال گذشته، تأکید کرد: مردم انقلابی اشنویه در طول چهل سال با پشتیبانی از انقلاب، عشق و علاقه خود را به اسلام و انقلاب نشان داده‌اند.

وی با اشاره به اهمیت کشاورزی، بیان کرد: کشاورزی و باغداری بر اساس حدیث پیامبر اکرم (ص) عبادت بوده وکشاورزیدر دین اسلام از جایگاه ویژه‌ایبرخورداراست.

معاون پارلمانی رئیس جمهور مطرح کرد: عهدشکنیترامپدر برجام یک تخلف بین‌المللی بوده و رژیم صهیونیستی در این بد‌عهدی دست داشته است.

امیری ادامه داد: وحدت و همدلی مردم و دولت، دشمنان نظام را مأیوس کرده و زمینه را برای عبور از تحریم‌ها فراهم می‌کند.

وی در پایان با انتقاد از فعالیت سودجویان در بخش کشاورزی، عنوان کرد: دلال‌ها و واسطه‌ها گیلاس هشت هزار تومانی اشنویه را به قیمت 35 هزار تومان در تهران به فروش می‌رسانند که بدون تردید کوتاه شدن دست دلالان از بازار گیلاس اشنویه مشهود است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین، تاریخ 31 خرداد 97، کد مطلب: 14832: www.gitionline.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین