پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۴۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۹
سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت: این سازمان در زمینه خروج دارو‌های بدون نسخه از پوشش بیمه تابع مصوبات شورای عالی بیمه است.

شعار سال: سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت با تاکید بر اینکه این سازمان در زمینه خروج دارو‌های بدون نسخه از پوشش بیمه تابع مصوبات شورای عالی بیمه است، گفت: خروج دارو از پوشش بیمه‌ای مستلزم فرآیند مشخصی است و این موضوع باید به تایید شورای عالی بیمه و تصویب هیئت وزیران برسد و سپس دستگاه‌های بیمه‌گر مکلف هستند که از این مصوبه تبعیت کنند.

محمد هاشمی افزود: درباره خروج دارو‌های بدون نسخه از پوشش بیمه نیز هیئت وزیران در سال ۹۶ شورای عالی بیمه را مکلف کرد تا این موضوع را بررسی کند. براساس بررسی انجام شده توسط شورای عالی بیمه تصویب شد که دارو‌های بدون نسخه از فهرست پوشش بیمه خارج شود.

وی گفت: حدود ۲۳۳ داروی بدون نسخه داریم که ۸۱ مورد از پوشش بیمه خارج شده و بقیه تحت پوشش است؛ دارو‌هایی مثل آنتی هیستامین و استامینوفن و سرماخوردگی و ... از این موارد است که تهیه آن‌ها هزینه چندانی برای مردم ندارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری دارو و سلامت ، تاریخ انتشار 3 تیر 97، کدمطلب:۱۴۲۹۰، www.phana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
نباید از طرف وزارت بهداشت هم در این زمینه نظر خواهی بشه؟
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین