پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۸۷۹
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۹
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس از تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد تا شهریور ماه سال ۹۸ در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

شعار سالسلمان خدادادی در تشریح دستور کار امروز ( سه شنبه، 5 تیرماه ) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، از بررسی لایحه تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد خبر داد و گفت: نمایندگان 7 سال گذشته طرحی را در خصوص سلامت اداری ارائه کردند که تبدیل به قانون شد و در نشست امروز با موافقت نمایندگان مدت اجرای آزمایشی آن تا شهریور سال 98 تمدید شد.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی، افزود: بر این اساس دولت موظف شد تا شهریور سال 98 اصلاحات لازم را در خصوص این قانون به مجلس ارائه کند.

وی از بررسی و تصویب لایحه استفساریه به بند (4) ماده واحده قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل در نشست امروز کمیسیون متبوعش خبر داد و ادامه داد: موضوع این استفساریه این است که آیا تعاونی های مسکن نیز شامل دو شغله بودن می شوند که کمیسیون نیز بر این باور است که در مورد آنان نیز صدق می کند.

نماینده مردم ملکان در مجلس دهم، با یادآوری بررسی و تصویب طرح دائمی شدن قانون استخدام ناجا، گفت: تمامی قوانین اداری و استخدامی ناجا مربوط به 15 سال گذشته و به صورت آزمایشی بوده که بر این اساس دائمی کردن آن در دستور کار کمیسیون قرار گرفت و مورد تصویب قرار گرفت.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، از حضور مسئولان نیروی انتظامی، سازمان امور استخدامی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مرکز پژوهش های مجلس در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت شناسنامه قانون ، تاریخ انتشار 6 تیر 97، کدمطلب: 4774، www.shenasname.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین