پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۹۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در نشست مشترک انتظامی و قضایی که با حضور جمعی از مسوولان قضایی و انتظامی در فرماندهی نیروی انتظامی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در ایجاد امنیت نقش بی بدیلی دارند، اما انتظار می رود سایر دستگاه ها و مردم نقش خود را جدی بگیرند و در این امر مهم سهیم شوند و همکاری کنند.
شعار سال: عبدالمحمد زاهدی گفت: مشارکت مردم و سایر ارگان ها با دستگاه قضایی و انتظامی در ایجاد امنیت موثر است.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در نشست مشترک انتظامی و قضایی که با حضور جمعی از مسوولان قضایی و انتظامی در فرماندهی نیروی انتظامی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در ایجاد امنیت  نقش بی بدیلی دارند، اما انتظار می رود سایر دستگاه ها و مردم نقش خود را جدی بگیرند و در این امر مهم سهیم شوند و همکاری کنند.

استاندار قزوین تصریح کرد: امروز هجمه علیه دستگاه قضایی بیش از گذشته شده و با نادیده گرفتن خدمات ارزشمند این قوه در مسیری که دشمن ترسیم کرده می خواهند به جایگاه قضا در کشور لطمه بزنند.

زاهدی یادآور شد: شهید بهشتی پایه گذار نهضتی نوین در دستگاه قضایی بود و امروز باید رویکردهای آن شهید پیگیری و عملی شود.

وی در خصوص سالروز سوء قصد نافرجام به مقام معظم رهبری بیان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی دشمنان داخلی و خارجی با کمک منافقان تلاش کردند با ترور شخصیت های تاثیرگزار به نظام اسلامی آسیب بزنند اما با تربیت انسانهایی توانمند و متعهد این توطئه نیز خنثی شد.

این مقام مسوول اضافه کرد: در سال 60شخصیت های بسیار ارزشمندی را از انقلاب گرفتند و در هفتم تیرماه بهترین روحانی خود را از دست دادیم و امروز هم دوباره همان رویکرد از سوی دشمنان اتخاذ شده تا با هجمه علیه نیروهای فعال و مهم موجب ایجاد فاصله بین مردم و نظام شوند.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی باید ملجاء و پناهگاه مردم ضعیفی باشد که حقشان ازسوی فرصت طلبان نادیده گرفته می شود و در این راستا کارهای ارزشمندی صورت گرفته که باید تداوم یابد.

زاهدی ادامه داد: مردم سرمایه های اجتماعی هستند که باید به حقوق آنها اهمیت داده شود و در این میان دستگاه قضایی نقش تعیین کننده دارد.

وی شرط عبور ازمشکلات و بحران ها را وحدت و انسجام مردم دانست و گفت: در شرایطی که دشمنان هجمه های گوناگونی را علیه کشور آغاز کرده اند باید وحدت و انسجام داخلی را حفظ کنیم و نگذاریم فرصت طلبان موجب تفرقه و دو دستگی در کشور شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 9 تیر 1397، کدخبر: 723791 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
امیدواریم این امنیت به وجود آمده همان چیزی باشد که مردم میخواهند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
نیروی انتظامی باید در رفتار و ملاطفتش با مردم تجدید نظر کنه
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین