پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۶۵۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور عصر امروز در ستاد اقتصاد مقاومتی در خراسان جنوبی اظهار داشت: اگر خوب به بخشی از مشکلات موجود نگاه کنیم متوجه می‌شویم بخش زیادی از مشکلات به خود ما برمی‌گردد و هرکسی با توجه به مسئولیت وجایگاهی که دارد می‌تواند خدمت کند
شعارسال:بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور عصر امروز در ستاد اقتصاد مقاومتی در خراسان جنوبی اظهار داشت: اگر خوب به بخشی از مشکلات موجود نگاه کنیم متوجه می‌شویم بخش زیادی از مشکلات به خود ما برمی‌گردد و هرکسی با توجه به مسئولیت وجایگاهی که دارد می‌تواند خدمت کند.

وی با بیان اینکه مسئولان ادارات در استان ها باید برای رفع مشکلات مربوطه خود مکرر به وزارت خانه مربوطه مراجعه تا دست خالی برنگردند، افزود: در کشوری زندگی می‌کنیم که 80 درصد کارها از طریق پیگیری‌ها رقم می‌خورد.

دین پرست اضافه کرد: انتقال آب از دریای عمان به استان خراسان جنوبی و موضوع سرمایه گذار حتما بررسی خواهد شد، زیرا موضوعی بسیارمهم است و توافق هایی از طریق وزیر کشور با وزارت امور خارجه مبنی بر تشکیل کارگروه مشترک تضمین سند راهبردی برای هدایت برنامه قرار است داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: برای دهه فجر امسال 301 طرح در کشور با سرمایه گذاری 92هزار میلیارد تومان شناسایی کردیم که سهم خراسان جنوبی از این میزان 10 پروژه با هزار و124 میلیارد تومان است که باید مدیران مربوطه پیگیری لازم را داشته باشند .

دین پرست با بیان اینکه یکی از موارد بسیارمهم طرح آمایش سرزمینی است هرچند که آخرین وضعیت اجرایی این قانون رضایت بخش نیست افزود: زیرا همه حرف می‌زنیم وامیدواریم شاهد اسناد توسعه ای استان ها باشیم واز 31 استان کشور 31 شهر محروم و کمتر توسعه یافته براساس مصوبه هیات وزیران انتخاب تا در قالب طرح‌های ویژه مورد توسعه قرار گیرد که طبق نظر استان خراسان جنوبی از این استان شهرستان نهبندان معرفی شده است.

وی با بیان اینکه یکی از ظرفیت های مهم در استان خراسان جنوبی در بخش معدن است و اگر به این بخش به درستی نگاه نشود گناه بزرگی کرده اید، اظهار داشت: امیدواریم شورای استان به بخش معادن بیشتر توجه کند زیرا ظرفیت خوبی این استان دارد .

دین پرست افزود: 11هزار و 452 طرح صنعتی که بالای 60 درصد پیشرفت داشتند معرفی که از این تعداد 62 طرح در استان خراسان جنوبی بوده و سال گذشته این هدف گذاری شده و امیدواریم بتوانیم 6 هزار واحد صنعتی معدنی را به سرانجام برسانیم که خراسان جنوبی سهمیه آن 16 طرح بوده و تاکنون 5 هزار و67 واحد به سرانجام رسیده و 32 واحد برای استان بوده است.

وی بیان داشت: شاخص نرخ بیکاری در کشور 12.1 در سال گذشته بود که براین اساس نرخ بیکاری در استان خراسان جنوبی 8دهم درصد نرخ بیکاری افزایش داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: استان خراسان جنوبی اولین سفری است که متفاوت از دیگر استانها است زیرا قرار است در این سفر با توجه به دوستی‌هایی که با استاندار داریم، پایلوت وپیگیر مشکلات خراسان جنوبی باشیم و هردستگاهی که استاندار فکر می‌کند که نمی‌تواند کمک کند باید مسئولیت را از جایی دیگر دنبال کند.

دین پرست با بیان اینکه مصوبات سفر به خراسان جنوبی برای برخی از موارد پیگیر مجوز و مکاتبات لازم خواهیم بود، افزود:گزارش عملکرد بانکهای استان خراسان جنوبی باید هرچه زودتر به دست‌مان برسد .

وی با اشاره به مصوبات بازدیدهای برنامه‌های امروز صبح در خوسف و بیرجند اظهار داشت: در خصوص مشکلات طرح فولاد شهرستان خوسف چند درخواست مطرح و قرار است درخواسیت های خود را کتبا اعلام کنند وبرای نیروگاه خورشیدی در این شهرستان هم تضمین خرید برق تولیدی در استان مجوز صادر می‌شود و مستندات آن باید در اختیار ما قرار گیرد .

دین پرست کویر تایر را شرکتی پویا در شرق کشور دانست و افزود: با توجه به دو مشکل این شرکت از جمله تامین مواد اولیه و بدهی 130 میلیارد تومانی مقرر شد مکاتبات لازم انجام شود و در مواقعی که شرایط کشور خاص است نباید زیاد خورد گیری کرده بلکه باید مشکلات وگره‌ها را پیدا کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار11 تیر 97، کد خبر: 6584658،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
ا.ف75
شاخص هایی که برای نرخ بیکاری بیان می شود واقعا باید به طور واضحی بیان بشه که تعریف مسئولین از بیکاری و کار داشتن چی هست در مورد انتقال اب هم واقعا از ته دلم امیدوارم این یه وعده پوچ نباشه!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
0
کی میخواین پیگیری کنین شاخص بیکاری واقعا اینقدره؟؟؟؟
س.ق76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
0
شاخص نرخ بیکاری روز به روز داره بالاتر میره از بس دانشگاه ها الکی مدرک دادن توقع جوونا رو بالا بردن م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین