پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۳۸۸۱۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: سامانه ثبت شکایات ویژه مدارس غیردولتی به‌زودی راه‌اندازی می‌شود و اولیا می‌توانند از طریق این سامانه، شکایات خود را مطرح و پیگیری کنند.
شعارسال: مجتبی زینی‌وند رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به سامانه‌های تأسیس‌شده در این سازمان، اظهار کرد: سامانه ثبت شکایات ویژه مدارس غیردولتی به‌زودی راه‌اندازی می‌شود و با راه‌اندازی این سامانه، اولیا می‌توانند شکایات خود را از این طریق، مطرح و پیگیری کنند.

وی در مورد شهریه‌هایی که از اولیا اخذ می‌شود، افزود: اولیا هنگام ثبت تنها ملزم به پرداخت شهریه مصوب در دستورالعمل هستند و در صورتی مدارس مجاز به دریافت شهریه فعالیت‌های تابستانی هستند که برنامه تابستانی در برنامه‌های اصلی مدرسه وجود داشته باشد و مؤسسین مدارس و مراکز غیردولتی می‌توانند فعالیت‌های خود را از اواخر تیرماه تا پایان مردادماه در سامانه فعال‌شده، ثبت کنند.

زینی‌وند با اشاره به فعالیت‌هایی که در شوراهای آموزش‌ و پرورش شده است، گفت: شوراهای آموزش‌ و پرورش فرصتی است که می‌توانند از مشارکت‌های مردمی به‌ عنوان یک سرمایه اجتماعی در کنار آموزش‌ و پرورش صیانت کنند.

وی ادامه داد: شوراهای آموزش‌ و پرورش ظرفیت ارزشمندی است که می‌توانند در موضوعات مختلفی گره‌گشا و راه‌گشا باشند و بر اساس دستور وزیر آموزش‌ و پرورش، کارگروه تخصصی شوراها فعال‌تر می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 13 تیر 1397 ، کدخبر: 13970413000151 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
چه خوب بدین صورت امکان کنترل مدارس غیر انتفاعی راحت تر ممیشود
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
شاید این طوری بشود مقداری از تجاوز ها به فرزندانمون کاسته شود
ن.ف83
ناشناس
United Arab Emirates
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
خیلی خوبه ؛ چنین سیستمی واقعا نیاز بهش در کشور احساس میشد
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
مدارس غیر انتفاعی کاملا افسار گسیخته دارن فعالیت می کنن و شرایط فرهنگی جامعه رو دارن تحت شرایط بدی قرار می دن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین