پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۹۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۲
با گذشت ۱۰ روز از عملیات ارتش سوریه در جنوب غرب این کشور، ۱۰۰۰ کیلومتر مربع از اراضی این منطقه از اشغال تروریست‌ها آزاد شده است.

شعارسال: عملیات ارتش سوریه در این منطقه با فرماندهی نیرو‌های نخبه (تایگر فورس) و هدف قرار دادن مواضع تروریست‌های تحریرالشام در منطقه اللجات در شمال شرق استان درعا آغاز شد.

در پی آزادسازی اللجات نیرو‌های سوری عملیات خود را بر روی شهر بصرالحریر متمرکز کردند و در پی یک عملیات کوتاه مدت، شهر بصرالحریر و چند شهر کوچک دیگر نیز به کنترل نیرو‌های سوری در آمد.

پس از آزادسازی شهر بصر الحریر و پیش از توافق مصالحه با تروریست‌ها، ارتش سوریه موفق به آزادسازی شهر الحراک از اشغال تروریست‌ها شد و تروریست‌ها در شهر بصر الشام نیز با پذیرش این توافق سلاح‌های خود را تحویل ارتش سوریه دادند.

در پی این عملیات و توافق آتش‌بس با تروریست‌ها در این منطقه، ارتش سوریه در حال حاضر کنترل ۱۰۰۰ کیلومتر مربع از اراضی جنوب غرب این کشور را در دست گرفته است.

در حال حاضر نیرو‌های سوری عملیات خود برای آزادسازی آخرین شهر تحت اشغال تروریست‌ها در شرق استان درعا را ادامه می‌دهند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 13تیر1397، کدخبر: 433538: www.mizanonline.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
ا.ح75
نابودی کامل تروریست ها چیز زیادی باقی نمانده است ارتش سوریه در این را از حمایت مردم خود برخوردار است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین