پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۴۶۳
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
در دیدار با فعالان اقتصادی اصفهان و بازدید از کارخانه‌های ذوب‌آهن و فولاد مبارکه؛ آمادگی بانک پاسارگاد برای حمایت از تولید، اشتغال و ارایه انواع خدمات ارزی اعلام شد.
شعار سال: در دیدار با فعالان اقتصادی اصفهان و بازدید از کارخانه‌های ذوب‌آهن و فولاد مبارکه؛ آمادگی بانک پاسارگاد برای حمایت از تولید، اشتغال و ارایه انواع خدمات ارزی اعلام شد.

دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک‌پاسارگاد، ضمن دیدار صمیمانه با بازرگانان، تولیدکنندگان و تجار اصفهان، از کارخانه‌های ذوب‌آهن و فولاد مبارکه اصفهان بازدید و با مدیران عامل این کارخانه‌ها دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدارها که در تاریخ 29 فروردین 1396 و همراه با جمعی از مدیران این بانک انجام شد، دکتر مجید قاسمی بر آمادگی بانک‌پاسارگاد در جهت توسعه و ارتقای این کارخانه‌ها تأکید کرد. وی همچنین به آمادگی کامل این بانک در ارایه انواع خدمات ارزی اعم از گشایش اعتبار اسنادی، صدور ضمانت‌نامه‌ها و ... به تجار و بازرگانان اشاره کرد و این اقدامات را در راستای توجه ویژه بانک‌پاسارگاد به بحث اقتصاد مقاومتی و تأثیر آن در بهبود وضعیت تولید و اشتغال کشور دانست.

بر اساس این خبر، وی ضمن گفتگو با تجار و فعالان اقتصادی اصفهان، در خصوص چالش‌های موجود بر سر راه تولید و اشتغال و همچنین راهکارهای مؤثر در راستای رفع آنها و بهبود وضعیت اقتصادی کشور- با بهره‌مندی از اقتصاد مقاومتی - به بحث و تبادل‌نظر پرداخت. وی همچنین در خصوص توجه ویژه این بانک به بحث مسئولیت‌های اجتماعی و ابعاد مثبت آن در ارتقای کشور از جنبه‌های مختلف تأکید کرد.

در این بازدیدها همچنین دکتر سبحانی و مهندس صادقی، مدیران‌عامل کارخانه‌های فولاد مبارکه و ذوب‌آهن اصفهان، اقدامات و برنامه‌های بانک‌پاسارگاد را در راستای ارتقای تولید و اشتغال کشور ارزشمند خواندند.

در این راستا مهندس صادقی مدیرعامل مجتمع ذوب آهن اصفهان، ضمن قدردانی از همكاری‌های ارزشمند بانک‌پاسارگاد در طی سال‌های گذشته با این شرکت، از این بانك‌ به‌عنوان یکی از بانك‌های بزرگ كشور یاد کرد و همكاری و تعامل آن را با ذوب‌آهن، بسیار راه‌گشا دانست. وی در این خصوص تصریح کرد: در بسیاری از مواقع كه در تنگنا قرار داشتیم این بانك به كمك ما آمده و شرایط مناسب امروز را در بسیاری از جهات مدیون دكتر قاسمی و بانك‌پاسارگاد هستیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت روابط عمومی بانک پاسارگاد،تاریخ انتشار 30 فروردین 96، کدخبر: 412، www.bpi.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین