پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۳۸۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸
فرماندار دهلران از عموم بانک های عامل خواست مصوبه امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیر مترقبه را اجرا کنند.

شعار سال: سید حسینعلی موسوی امروز در جلسه کارگروه امهال وام های کشاورزی اطهار کرد : دولت بر اساس بند(خ) ماده ۳۳ برنامه ششم توسعه کشاورزانی که در حوادث غیر مترقبه دچار خسارت شده اند را مشمول امهال تسهیلات دریافتی از بانک ها کرده و اصل وام آنها به مدت سه سال توسط بانک ها باید امهال شود.

وی افزود دهلران با داشتن ۱۰هزار بهره بردار کشاورزی و تولید حدود یک سوم محصولات قطب کشاورزی استان ایلام است.

فرماندار دهلران تاکید کرد : با توجه با خشکسالی های سال های اخیر کشاورزان خسارت بسیاری از کم آبی دیده اند که باید دولت و بویژه بانک ها حمایت های لازم را از این قشر به عمل آورند.

موسوی در ادامه به توطئه های دشمن در عرصه های مختلف اشاره و افزود: دشمن هر روز با توطئه ای در صدد تحریک مردم است و امیدواریم همه ما با نگاه به همه جوانب بتوانیم در خدمت به جامعه و جلب رضایت مردم بیش از پیش تلاش و جدیت کنیم.

اختصاص ۲۵ میلیارد ریال برای ساماندهی و هدایت آبگرم دهلران

فرماندار دهلران همچنین در نشست کمیته پسماند این شهرستان از اختصاص ۲۵ میلیارد ریال برای ساماندهی و هدایت آبگرم خبرداد.

سیدحسینعلی موسوی در نشست کمیته پسماند این شهرستان گفت: به منظور هدایت آب چشمه های آبگرم دهلران در جهت جلوگیری از آسیب به وسایل برقی و زیرساختی این شهرلذا هدایت این چشمه ها با تونل بتونی به طول پنج کیلومتر در دستور کار است.

وی گفت: اداره امور آب شهرستان این موضوع را مطالعه و عملیاتی خواهد کرد و با توجه به اعتبار مصوب نیاز است امور آب شهرستان در راستای عملیاتی کردن این طرح اقدامات لازم را انجام دهد.

موسوی با اشاره به فعالیت پنج سازمان مردم نهاد این شهرستان در حوزه زیست محیطی گفت:می توان در این حوزه از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در راستای پیشبرد اهداف این کمیته استفاده کرد و در این زمینه کمک کار کمیته پسماند باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 2 مرداد 97، کد مطلب: 4356053: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
ا.ف75
ای بابا! امید واهی ندین به مردم! بانک ها فقط بلدن وام های سود زیاد به مردم بدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین