پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۵۱۸۸
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
بر اثر برودت هوا ۶۸۰۰ هکتار از باغات میوه شهرستان اهر در استان آذربایجان شرقی از سرمازدگی از بین رفتند. معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: پرداخت بدهی تسهیلات کشاورزان خسارت دیده استان به موجب ابلاغ هیات وزیران تا سه سال امهال شد.

شعار سال: منوچهر حبیبی در نشست بررسی امهال تسهیلات مربوط به حوادث غیرمترقبه در بخش کشاورزی اظهار کرد: این امهال شامل سرمازدگی، سیل و آنفلوانزای پرندگان می‌شود.

این مسئول یادآور شد: خشکسالی شامل حوادث غیرمترقبه‌ای که امهال پرداخت بدهی تسهیلات به آن‌ها اختصاص یافته نمی‌شود اما با توجه به کاهش بارندگی‌ها در استان تلاش می‌کنیم تا با انجام رایزنی با مسئولان کشوری این بخش را نیز به موارد امهال بیافزاییم. کشاورزی استان قزوین امسال در بخش سرمازدگی حدود 20 هزار میلیارد ریال خسارت دید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین عنوان کرد: در بخش امهال تسهیلات یاد شده باید ابهامات رفع شده و صدای واحدی شنیده شود به گونه‌ای که کشاورزان در بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی سرگردان نشوند.

حبیبی گفت: براساس تصویب نامه هیات وزیران، تسهیلات کشاورزان خسارت دیده تا ششم شهریور ماه سال‌جاری به مدت سه سال استمهال می‌شود و بانک‌های عامل موظفند ضمن بخشیدگی سود کارمزد و جرائم وام‌های سرسید شده، برای استمهال نیز اقدام کنند.

این مسئول تصریح کرد: بزودی کمیته‌ای سه‌جانبه متشکل از نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی، فرمانداری‌ها و بانک‌های عامل تشکیل می‌شوند تا فهرست متقاضیان استمهال تسهیلات یاد شده را بررسی کرده و موجب اجرای هرچه بهتر مصوبه هیات وزیران شوند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 3 آبان 97، کد مطلب: 97080301561، www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین