پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۴۰۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: حدود 85 نفر از معاونان وزرا و 16 استاندار کشور بازنشسته هستند.
شعارسال: حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی با اشاره به اینکه در ایران حدود 85 نفر از معاونان وزرا و 16 استاندار کشور بازنشسته هستند، اظهار کرد: بسیار تاسف‌برانگیز است در کشوری که جوان‌ترین کشور دنیا محسوب می‌شود، صدها نفر از مدیران کل آن از بین افراد بازنشسته هستند.

وی تصریح کرد: علاوه بر این مقامات، بسیاری از کارمندان ادارات نیز بازنشسته هستند و آنهایی که می‌گویند مقامات بازنشسته زیر یک هزار نفر هستند بر چه اساسی این سخن را بر زبان جاری می‌کنند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چرا مدیران بازنشسته بعد از 30 سال هنوز حاضر نیستند صندلی‌ها را رها کنند و اجازه نمی‌دهند چرخش نخبگان در جامعه محقق شود.

سلیمی گفت: چرا پیرمردهایی که به آنها احترام می‌گذاریم حاضر نیستند کارها را به افراد جوان‌تر و با انگیزه‌تر واگذار کنند، چرا باید در دولتی که با شعار جوانگرایی بر سرکار آمد با ژنرال‌بازی راه بر جوانان بسته شود؟

وی با بیان اینکه در شرایطی که روز به روز بر آمار جوانان بیکار تحصیلکرده کشور افزوده می‌شود، هنوز بازنشسته‌ها بر سرکار هستند، خاطرنشان کرد: مدیران بازنشسته باید به عنوان مشاور آنهم به صورت رایگان به کشور خدمت کنند و افتخارشان این باشد که در نظام مقدس جمهوری اسلامی مشاور هستند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس گفت: این افراد باید به عنوان مشاور به نظام خدمت کنند، آنهم نه مشاوری که حقوق نجومی دریافت می‌کند.

سلیمی بیان کرد: در زمان جنگ همه برای پیروزی در راه خدا خدمت می‌کردند، امروز رانت بازی‌ها و حزب‌بازی‌ها اجازه نمی‌دهد مدیران با واقعیت‌ها رو به رو شوند.

وی تاکید کرد: منع به کارگیری افراد بازنشسته یک قانون است که دولت ملزم به اجرای آن است و اگر توجهی به این قانون نکرد، قطعا با برخورد مجلس‌ مواجه خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری مشرق نیوز ، تاریخ انتشار: 4 مرداد 1397 ، کدخبر: 878005 ، www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
0
0
ا.ف75
خداییش دلیل روحانی از روی کار اوردن این همه مسن چی بود؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
0
0
ا.ف75
دلیلش به نظرم واضحه! چون فکر میکرد اون دورانی که دولت رو دست گرفت نیاز به تجربه زیادی داشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین