پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۵۹۴۶
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: برخلاف خبرهای منتشر شده 15 آذر ماه فرصت پایانی برای حضور نیروهای بازنشسته در نهادهای اجرایی است.

شعار سال: محمدعلی وکیلی با بیان اینکه مهلت قانون منع به کارگیری بازنشستگان 24 آبان ماه نیست اظهارکرد: باتوجه به اینکه تاریخ انتشار قانون منع به کارگیری بازنشستگان در روزنامه رسمی 31 شهریور ماه است ضربالاجل خروج نیروهای بازنشسته از نهادهای اجرایی 24 آبان ماه نخواهد بود.

وی افزود: طبق قانون مصوبه مجلس شورای اسلامی بعد از گذشت 15 روز ازانتشار آن در روزنامه رسمی ماهیت اجرایی پیدا میکند.ند،

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باتوجه به اینکه قانون منع به کارگیری بازنشستگان 15 مهر در روزنامه رسمی منتشر شده است زمان اجرای این مصوبه تا 15 آذر ماه وجود دارد.

وکیلی خاطرنشان کرد: مهلت قانونی قانون منع به کارگیری بازنشستگان طبق قانون تا 15 آذرماه است و این فرصت برای نیروهای بازنشسته وجود دارد تا در این زمان در جهت ساماندهی امور خود وارد عمل شوند.

پیش از این برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از 24 آبان ماه به عنوان ضربالاجل پایان کار نیروهای بازنشسته در نهادهای اجرایی خبر داده بودند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت خبر فوری، تاریخ 7 آبان 97، کد مطلب: 667920:www.khabarfoori.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین