پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۴۱۲
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
محمد علی همتی از دیجیتالی شدن تمامی دستگاه های رادیولوژی مراكز درمانی این سازمان خبر داد.

شعار سال: محمد علی همتی افزود: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در سالجاری 80 دستگاه رادیولوژی مراكز درمانی تامین اجتماعی دیجیتالی می شود.

به گفته وی، در نظر است تا پایان سال جاری نیز تمامی دستگاههای رادیولوژی مراكز درمانی این ســازمان دیجیتالی شــوند تا امكان استفاده از سامانه پیشرفته سیستم های ذخیره و بازیافت تصویری مبتنی بر كامپیوتر (PACS) میسر شود.

وی خاطرنشان كرد: حوزه درمان این سازمان در دو سال گذشته توانسته است زیرساخت های لازم را برای اجرای برنامه های راهبردی فراهم كند.

وی اظهاركرد: امسال، سال بالندگی و درخشش حوزه درمان تامین اجتماعی است و براساس این زیرساخت ها می توانیم حركتهای نوین و رو به رشدی را انجام دهیم.

همتی افزود: سال جاری، 5 بیمارستان تأمین اجتماعی بر اساس برنامه های نویــن مدیریتی به صورت هیــأت مدیره ای اداره می شــود.

وی ادامه داد:همچنین طرح ارتقای هتلینگ بیمارستانها كه در طول دو سال برنامه ریزی شده است، نیز پیگیری می شود، این طرح كه بخشی از آن سال گذشته عملیاتی شد، تأثیرمثبتی در ارتقای رضایتمندی بیمه شده ها و حتی كاركنان بیمارستانها داشته است.

وی با بیان اینكه امیدواریم بتوانیم تا پایان سال 95 جشن ارتقای هتلینگ بیمارستانها را برپا كنیم، گفت: اجرای طرح نسخه الكترونیكی را از دیگر برنامه های مهم این حوزه در ســال 95 است.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی افزود: این طرح كه به صورت پایلوت در استان یزد به اجرا درآمده است، در یك برنامه 14 ماهه در تمامی كشور به اجرا در می آید.

همتی زیرساخت های خدمات الكترونیكی مانند استقرار سامانه HIS، نسخه الكترونیكی، پرونده الكترونیكی و تجمیع اطلاعات MIS را زمینه مناسبی برای اجرایی شدن صدور كارت هوشــمند سلامت بیان كرد و افزود: استفاده از این كارت فواید بســیاری دارد و در قدم نخســت، استحقاق درمان مراجعه كننده مشخص می شــود.

وی افزود: همچنین از طریق این كارت اطلاعات عمومی بیماران مشــخص شده و امكان دسترسی پزشــكان به اطلاعات درمانی بیماران مانند نتایج آزمایشها، تصاویر پزشكی و صدور نسخه ها برای ارائه درمان مناســب فراهم و از تكرار اقدامات درمانی جلوگیری می شــود و در نتیجــه صرفه جویی قابل توجهی در حوزه درمان انجام می شود.

وی خرید تجهیزات بیمارستانی را از دیگر برنامه های حوزه درمان تامین اجتماعی در سال جاری عنوان كرد و گفت: خرید 8 دستگاه CT اسكن، 5 دستگاه MRI و یك دســتگاه آنژیوگرافی برای ارتقای خدمات مراكز درمانی انجام می شود.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 23 فروردین 1395، کد مطلب: 82030842 (5270312):www. irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین