پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۴۱۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴
هفته آینده 11 وزیر در صحن و کمیسیونهای تخصصی مجلس حاضر می شوند که در این میان چهار وزیر باید به بیش از 45 سوال بیش از 43 نماینده پاسخ دهند

شعارسال:هفته آینده 11 وزیر در صحن و کمیسیونهای تخصصی مجلس حاضر می شوند که در این میان چهار وزیر باید به بیش از 45 سوال بیش از 43 نماینده پاسخ دهند.

مجلس شورای اسلامی، یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده جلسه علنی دارد.

جلسات کمیسیون‌ها در بعدازظهر این روزها و روز دوشنبه برگزار می شود.

2 سوال از آخوندی در صحن مجلس

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی باید برای پاسخ به یک سوال مشترک نادر قاضی پور نماینده ارومیه و علیرضا محجوب نماینده تهران و یک سوال مصطفی کواکبیان نماینده تهران در صحن مجلس حاضر شود.

10وزیر هم در کمیسیونهای تخصصی مجلس حضور می یابند. البته آخوندی هفته آينده هم در صحن و هم در كميسيون تخصصي مجلس حاضر مي شود.

اردکانیان در کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی
رضا اردکانیان وزیر نیرو صبح روز دوشنبه به کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی می رود تا در خصوص مشکلات برق و راهکارهای تامین برق مورد نیاز به نمایندگان گزارش دهد.

پنچ وزیر در کمیسیون آموزش و تحقیقات
حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات، سيد حسين قاضي زاده وزير بهداشت، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و منصور غلامی وزیر علوم بعدازظهر یکشنبه به این کمیسیون می روند تا در خصوص وضعیت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانشگاههای با اعضای کمیسیون گفتگو کنند.

البته این جلسه در محل کمیسیون تلفیق برگزار می شود.

همچنین وزیر علوم ومحمد شريعتمداري وزير صنعت، معدن و تجارت بعدازظهر سه شنبه به این کمیسیون می روند تا نقش مراکز پژوهشی در تولید ملی را تشریح کنند.

کرباسیان در کمیسیون اقتصادی

مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد و دارائی بعدازظهر سه شنبه به کمیسیون اقتصادی مجلس می رود تا با طراحان استیضاح خود دومین جلسه را برگزار کند.

11 سوال از وزیر کشور در کمیسیون شوراها
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور بعدازظهر سه شنبه به کمیسیون شوراهای مجلس می رود تا به 11 سوال 11 نماینده پاسخ دهد.

عدال هاشمی پور نماینده کهگیلویه،محسن بیگلری نماینده سقز و بانه، شهباز حسن پور نماینده سیرجان، حبیب اله دهمرده نماینده زابل، منصور مرادی نماینده مریوان، صدیف بدری نماینده اردبیل، داریوش اسمعیلی نماینده سروستان، محمدحسن فرهنگی نماینده تبریز، سمیه محمودی نماینده شهرضا، علیم یار محمدی نماینده زاهدان و محمود شکری نماینده تالش 11 نماینده ای هستند که از این وزیر سوال دارند.

وزرای نفت و نیرو در کمیسیون صنایع
بیژن زنگنه وزیر نفت ورضا اردکانیان وزیر نیرو صبح روز دوشنبه به کمیسیون صنایع و معادن مجلس می روند تا در خصوص مشکلات صنعت برق و راهکارهای تامین مورد نیاز واحدهای صنعتی با نمایندگان گفتگو کنند.

آخوندی در کمیسیون عمران
عباس آخوندیزیر راه و شهرسازی بعدازظهر سه شنبه جهت بررسی تمهیدات وزارت راه و شهرسازی برای مواجهه و کاهش اثر تحریمهای احتمالی بالاخص در حوزه حمل و نقل و پاسخ به سوالات برخی نمایندگان به کمیسیون عمران مجلس می رود.

13 سوال از وزیر ارشاد
سید عباس صاحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پاسخ به 13 سوال 14 نماینده به کمیسیون فرهنگی مجلس می رود.

صدیف بدری نماینده اردبیل، شهاب نادری نماینده پاوه، بهرام پارسایی نماینده شیراز و یکی دیگر از نمایندگان، محمدعلی پور مختار نماینده بهار و کبودر آهنگ و پنچ نماینده دیگر هر کدام یک سوال از این وزیر دارند. همچنین نادر قاضی پور نماینده ارومیه و نصراله پژمانفر نماینده مشهد و علی اکبر کریمی نماینده اراک هر کدام 2 سوال و سید کمال الدین شهریاری نماینده دشتی نیز سه سوال از این وزیر دارند.

حجتی در کمیسیون کشاورزی
محمودحجتی وزیر جهاد کشاورزی بعدازظهر سه شنبه به کمیسیون کشاورزی مجلس می رود تا 19 سوال 15 نماینده پاسخ دهد.

سید علی ادیانی نماینده جویبار، همایون یوسفی نماینده اهواز، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، مجید ناصری نژاد نماینده شادگان، احد آزادیخواه نماینده ملایر، سید راضی نوری نماینده شوش، شهرام کوسه غراوی نماینده مینودشت، خدیجه ربیعی نماینده بروجن، محمدجواد فتحی نماینده تهران، مسعود گودرزی نماینده ممسنی، محمدمهدی برومندی نماینده مرودشت، قاسم احمدی لاشکی نماینده نوشهر، حسین نیاز آذری نماینده بابل هر کدام یک سوال و یوسف داودی نماینده سراب 2 سوال و محمدرضا صباغیان نماینده مهریز هم چهار سوال از این وزیر دارند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت الف، تاریخ انتشار3مرداد97، کدخبر: 3970503147، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
0
0
کل کابیه ی دولت به نظر من بهتر است عوض شود
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین