پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۴۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵
اعتراض کمیسیون اجتماعی به لاریجانی درباره اعلام وصول غیر قانونی استیضاح ربیعی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از نامه اعتراضی کمیسیون به لاریجانی درباره اعلام وصول غیر قانونی استیضاح ربیعی خبر داد و گفت: این نامه به امضای تعدادی از اعضای کمیسیون رسیده که برای رئیس مجلس ارسال شد.

شعار سالسلمان خدادادی نماینده ملکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قبل از بررسی در کمیسیون اجتماعی و دفاع وزیر از محورهای استیضاح روز چهارشنبه گذشته در صحن مجلس اعلام وصول شد، گفت: در خصوص استیضاح ربیعی آئین نامه داخلی رعایت نشد و برخی از اعضای هیئت رئیسه با سرعت و عجله می خواهند استیضاح آقای ربیعی در صحن مجلس مطرح شود.

وی افزود: در نامه کمیسیون به آقای لاریجانی تاکید کردیم که برخی از نمایندگان که در اسفند سال گذشته در رای آوردن استیضاح آقای ربیعی در صحن مجلس ناکام ماندند، پشت قضیه هستند و این افراد در هیئت رئیسه مجلس هم حضور دارند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اضافه کرد: بعد از اعلام وصول استیضاح در صحن مجلس، ما بلافاصله نامه ای خطاب به رئیس مجلس نوشتیم اما چون در روز چهارشنبه نمایندگان به حوزه های انتخابیه رفته بودند، فقط تعدادی از اعضای کمیسیون امضا کردند که البته قرار است روز یکشنبه دیگر اعضای کمیسیون این نامه را امضا کرده و نامه مجددا برای رییس مجلس ارسال شود.

خدادادی با بیان اینکه ما در نامه به رئیس مجلس اعتراض کردیم که استیضاح باید روند طبیعی خود را در طی می کرد، افزود: به کمیسیون اصلا فرصت بررسی استیضاح داده نشد تا نشست مشترک میان وزیر و نمایندگان متقاضی استیضاح برگزار شود.

وی با بیان اینکه از نظر ما این استیضاح سیاسی است، تصریح کرد: محورهای استیضاح همان محورهایی است که آقای ربیعی در اسفند سال گذشته در صحن مجلس حاضر شد و به آنها پاسخ داده است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: برخی از نمایندگان به دنبال بهانه هستند و هدف آنها کاری نیست و می خواهند برخورد سیاسی و هدفدار کنند و این برخورد سیاسی بر رای اعتماد مجدد مجلس به آقای ربیعی تاثیر مثبت خواهد گذاشت.

خدادادی گفت: اقدام خلاف قانون و عرف هیئت رئیس مجلس در اعلام وصول استیضاح ربیعی، به نفع وزیر هم شد چرا که حقانیت آقای ربیعی و بهانه جویی برخی ثابت شد.

وی افزود: ما خطاب به مردم اعلام می کنیم ای ملت ایران شما که این همه مطالبه و توقع دارید و از نمایندگان مجلس می خواهید کاری برای شما انجام دهد، بدانید مجلس گرفتار چنین مسایلی است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ما به مردم می گوییم برخی از اعضای هیئت رئیسه مجلس هر کاری بخواهد انجام می دهد.

خدادادی افزود: مجلس بجای استیضاح وزرای اقتصادی و آنهایی که به دلیل ضعف عملکرد موجب گرانی سکه، خوودرو و ارز شدند، به دنبال استیضاح وزیر دیگر است که جای تعجب دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جامعه خبری تحلیلی الف ، تاریخ انتشار 14مرداد 97، کدمطلب: 3970513173، www.alef.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
0
0
آقای ملکان ، علت جانبداری شما چیه برادر؟؟؟؟
اگه ادامه پیدا کنه، مطلبی را برای سایت تان می فرستم تا افکار عمومی بکل شفاف تری در خصوص برخی مسائل قضاوت کنند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
0
0
تلاشی که ربیعی این چند ساله برای استیضاح نشدن کرده اگه برای حل مسائل کشور میکرد الان همه چی اوکی شده بود
ا.ف۷۵
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
0
0
لاریجانی متاسفانه کاملا به صورت علنی دارد از اشتاهات دولت حمایت می کند
متاسفیم از مردم فهیم قم با این انتخابشون
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین